ראש עיריית ראשון לציון, רז קינסטליך, אירח את חיילי סיירת גולני המאומצת של העיר והעניק להם תווי שי לראש השנה, תרומת קרן ראשון. החיילים, הנלחמים בעוז, נחישות ומסירות אין קץ, זכו להוקרה על פועלם לשמירה על ביטחון התושבים.
קינסטליך הביע את תודתו לחיילים ואיחל להם שנה טובה ובטוחה. הוא הדגיש את החשיבות של שמירה על עצמם והבטיח להם שהם אף פעם לא לבד.
להצטרפות לוואטסאפ חדשות ראשון לציון להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה