עיריית ראשון לציון החליטה להנציח את חללי מסיבת הנובה ואת חללי "חרבות ברזל" על ידי הקמת אנדרטה באזור טיילת האגם מצד צפון מזרח לאגם ליד הסופרלנד.
האנדרטה תתנשא עד גובה 5 מ' ברחבי הפארק יוצבו פסלים , מערכות הצצלה, מדשאות ועוד
בגן שטח האנדרטה תבנה פרגולה מבטון היוצרת מראה של קשת וחיצים כמו גם, מדמה את הלחימה בתוך מרחבי בטון וגם את המרחבים של מסיבת הנובה.

להצטרפות לוואטסאפ חדשות ראשון לציון להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה

