בבית הספר מקיף יג' ע"ש יצחק נבון בראשון לציון נפתח היום מרכז הצלח"ה לשכבת ז'. זו השנה הרביעית שבה התלמידים לומדים מתמטיקה, אנגלית ועברית במסגרת זו. התלמידים נהנים מחוגי העשרה וארוחת צהריים חמה וטעימה. רבים מהם משפרים את הישגיהם בזכות ההתמדה, הרצינות וההשקעה.
רכזת התוכנית, שיר דויד, מצליחה בכל פעם מחדש להעצים ולחזק כל תלמיד ותלמידה במרכז. תודה נמסרה גם לצוות המוביל של מרכז הצלחה: שי יודלביץ, שחף נורדיה ומורן פרי, להנהלת בית הספר, לרכזת השכבה נטע שוקרון וליועצת השכבה נועה גולדנברג. בית הספר מאחל הצלחה רבה ושנה פוריה ומעצימה לכל התלמידים.

להצטרפות לוואטסאפ חדשות ראשון לציון להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה

אין עדיין תגובות
אפשר להתחיל את הדיון עם תגובה ראשונה.