מחר יום שלישי 23/6/26 החל מהשעה 06:00 הייתה אמורה להתחיל שביתת עובדי עיריית רחובות עד להודעה חדשה.
עיריית רחובות הגישה לבית הדין לעבודה בקשה לצו מניעה נגד השביתה.
בין הוועד להנהלת העיר קיימות מחלוקות רבות בגינן הוכרז סכסוך עבודה ולאור אחד הנושאים השנויים במחלוקת, תקציב וועד העובדים הכריז וועד העובדים על שביתה מיום שלישי עד להודעה חדשה.
וועד העובדים טוען כי מגיע לו תקציב 3.9 - 4.90 מיליון בניכוי התקציב שכבר הועבר לקראת פסח
במהלך הדיון הודיע הוועד כי השביתה תתקיים 48 ותהיה וועדת חריגים.
בית הדין פסק כי לאור הודעת מנכ"לית העירייה כי עד מחר יועבר לוועד מלוא הסכום. פסק בית הדין כי השביתה המתוכננת למחר תדחה עד יום רביעי. ואם העירייה תעביר עד מחר בצהריים את הסכום לוועד, השביתה תבוטל לגמרי.
לגבי שער הנושאים במחלוקת הוועד נדרש להימנע ככל הניתן מצעדים ארגוניים עד למועד הדיון בבית הדין בחודש אוגוסט
תגובת עיריית רחובות להחלטת בית הדין לעבודה:
אנו שמחים שבית המשפט קיבל את בקשת העירייה וביטל את השביתה.
עיריית רחובות אומרת בצורה ברורה שאינה משתמעת לשתי פנים: נמשיך לפעול ללא לאות להבראת העירייה ולשיפור השירות ונעשה הכל כדי שהעירייה תתנהל בצורה תקינה, אחראית וחוקית, בשונה ממה שהיה פה בשנים עברו.
הניצחון האמיתי הוא שהתושבים לא נפגעים בדרך אותה אנו מובילים להבראת העירייה.
אנו מודים לעובדות ולעובדי העירייה שהמשיכו לגלות אחריות ומחויבות לציבור, ונמשיך לפעול לטובת העובדים, התושבים והמשך חיזוקה של העיר והעירייה.
להצטרפות לוואטסאפ חדשות רחובות
להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה
וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה
אין עדיין תגובות
אפשר להתחיל את הדיון עם תגובה ראשונה.