מכבי עירוני רמת גן השתתפה אתמול (שני) במשחק נגד הפועל ראשל"צ, כאשר השחקניות לבשו חולצות שחורות עם הכיתוב "BRING THEM HOME". המהלך היה נועד להביע זיכרון ותמיכה בחטופים שנמצאים בשבי החמאס כבר 108 ימים. הקבוצה מביעה תקווה וכמיהה לשובם הביתה של החטופים.
אורה גלזר, אתנה ישראל ורועי לזר, מנהלת ליגת העל בכדורסל נשים, היו חלק מהאירוע ותמכו במהלך.

להצטרפות לוואטסאפ חדשות ראשון לציון להצטרפות לוואטסאפ חדשות רמת גן להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה