בקריית עקרון התקיימו שולחנות עגולים בהובלת אגף החינוך והשירות הפסיכולוגי-חינוכי (שפ"ח). במפגש השתתפו נציגי האגף לשירותים חברתיים, אגף הביטחון, המתנ"ס, יחידת הנוער ובעלי תפקידים נוספים הפועלים למען ילדי ובני הנוער ביישוב.
המפגש נערך לקראת חופשת הקיץ במסגרת תכנית יישובית שמטרתה חיזוק תרבות ההידברות בקרב בני הנוער, מניעת גילויי אלימות וקידום מענים חינוכיים, חברתיים וקהילתיים. התכנית קודמה ביוזמת מנכ"ל המועצה, עו"ד אייל זלנה, ומנהלת אגף החינוך, אביבה וגנר, מתוך תפיסה כי התמודדות עם אלימות מחייבת שיתוף פעולה בין הגורמים הפועלים ביישוב ובניית שיח משותף עם בני הנוער.
ראש המועצה, אילן ירימי, בירך את המשתתפים ואמר: "אני שמח לראות כאן את עובדי המועצה וכלל השותפים לדרך. לקראת יציאת צעירי היישוב לחופשת הקיץ, חשוב שנפעל יחד למניעת אלימות וליצירת מענים בטוחים ומשמעותיים עבורם. אני מאחל לכולכם דיון פורה והצלחה בקידום פתרונות למען ילדי ובני הנוער בקריית עקרון."
במהלך המפגש נערכו דיונים בקבוצות עבודה, שבהם הועלו אתגרים, רעיונות ויוזמות לחיזוק תחושת השייכות, האחריות והמעורבות של בני הנוער בקהילה. בנוסף, דנו המשתתפים בדרכים לעידוד שיח מכבד, חיזוק החוסן האישי והקהילתי ופיתוח מסגרות פעילות בתקופת הקיץ. מהמועצה נמסר כי ימשיכו להשקיע משאבים בפיתוח תכניות חינוכיות וחברתיות מתוך הכוונה לייצר סביבה בטוחה ומכילה עבור הילדים ובני הנוער ביישוב.

להצטרפות לוואטסאפ חדשות מזכרת בתיה קריית עקרון והמושבים להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה









אין עדיין תגובות
אפשר להתחיל את הדיון עם תגובה ראשונה.