ביוזמת צוות בית החולים קפלן הוצב בכניסה למיון הילדים דובי ענק לצד סמלי ודגל החטופים כדי שלהזכיר שהם עדיין שם
"גם לצד העבודה היומיומית הקשה והאינטנסיבית במיון, זה הדבר שתמיד נמצא בראש, שמדיר שינה וטורד את המחשבות- לנו ולעוד כל כך הרבה אנשים. זה המעט שאנחנו יכולים לעשות. מתפללים לחזרתם בהקדם ולחזרתם הביתה בשלום של כל החיילים והחיילות", אמרו מטעם בית החולים
להצטרפות לוואטסאפ חדשות גדרה להצטרפות לוואטסאפ חדשות יבנה להצטרפות לוואטסאפ חדשות רחובות להצטרפות לוואטסאפ חדשות מזכרת בתיה קריית עקרון והמושבים להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה

אין עדיין תגובות
אפשר להתחיל את הדיון עם תגובה ראשונה.