תלמידי שכבת ט' מבית הספר "נתיבי נועם" בגדרה יצאו היום (שלישי) ליום כיף וגיבוש בפארק "גננה" שבקריית ענבים, וזאת לאחר שנת לימודים עמוסה.
במהלך היום, התלמידים השתתפו במגוון אטרקציות ופעילויות אתגר. המטרה ביציאה לפעילות מחוץ לכותלי בית הספר הייתה עידוד שיתוף פעולה בין התלמידים, צבירת חוויות משותפות ובניית חוסן קבוצתי.
פעילויות הגיבוש צפויות להימשך גם מחר (רביעי), עם יום נוסף שיכלול משחקי חברה, תחרויות וארוחת בשרים. מבית הספר נמסר כי הם דוגלים בשילוב של למידה עם חוויות וחיבור אישי עבור התלמידים.



להצטרפות לוואטסאפ חדשות גדרה להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה
אין עדיין תגובות
אפשר להתחיל את הדיון עם תגובה ראשונה.