המועצה המקומית גדרה הציבה היום (שני) פחים סביבתיים חדשים במוקדים רבים ברחבי המושבה.
במסגרת המהלך, פוזרו פחים כחולים המיועדים למחזור נייר, פחים כתומים לאריזות, וכן מתקני קרטוניות למיחזור. המיכלים החדשים הוצבו על מנת לאפשר לתושבים להפריד פסולת כראוי ולשמור על המרחב הציבורי.
מהמועצה המקומית נמסר כי זהו צעד נוסף בדרך לגדרה נקייה, ירוקה ומתקדמת יותר. בנוסף נמסרה תודה לתושבים שלוקחים חלק במאמץ המשותף, תוך ציון כי שיתוף הפעולה תורם לשמירה על הסביבה ולשיפור איכות החיים ביישוב.




להצטרפות לוואטסאפ חדשות גדרה להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה


אין עדיין תגובות
אפשר להתחיל את הדיון עם תגובה ראשונה.