היום הוענקו תעודות הצטיינות מטעם מנכ"ל משרד החינוך לבוגרות ובוגרי מערכת החינוך במועצה המקומית גדרה. מדובר בבוגרים שסיימו את לימודיהם לפני כשנתיים, מחזור שסיים את כיתה י"ב בצל אירועי השבעה באוקטובר ומלחמת "חרבות ברזל".
, מקבלי התעודות הצטיינו בלימודיהם והגיעו להישגים בבחינות הבגרות, לצד מעורבות חברתית וקהילתית והפגנת ערכים ודרך ארץ.
בטקס הענקת התעודות השתתפו עשרות מהבוגרות והבוגרים, אשר משרתים כיום כחיילים בצה"ל, יחד עם בני משפחותיהם. כמו כן, נכחו באירוע ראש המועצה המקומית גדרה, סהר פינטו, וסגנית ראש המועצה ומחזיקת תיק החינוך, דורית בן בוחר.


להצטרפות לוואטסאפ חדשות גדרה להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה


אין עדיין תגובות
אפשר להתחיל את הדיון עם תגובה ראשונה.