הקטן
הגדל
היפוך צבעים
עכבר גדול
בהירות
ניגודיות
הדגשת כותרות
גווני אפור
בטל שינויים

מחנה קיץ STEM לתלמידי כיתות ד'-ו' ייערך בגדרה בין ה-2 ל-6 באוגוסט

מערכת האתר
צילום מתוך דף הפייסבוק מרכז אופק גדרה
צילום מתוך דף הפייסבוק מרכז אופק גדרה

מרכז אופק גדרה הודיע על פתיחת ההרשמה למחנה STEM בחופשת הקיץ, שייערך בין התאריכים 2 ל-6 באוגוסט בבית הספר קשת ביישוב. המחנה מיועד לתלמידי עולים לכיתות ד'-ו' ומתקיים מטעם המועצה המקומית גדרה, בשיתוף אשכול רשויות שורק-דרומי ובחסות משרד המדע, הטכנולוגיה והחדשנות.


תוכנית המחנה תכלול שילוב של מדע, טכנולוגיה, הנדסה, אמנות ומתמטיקה. מהפרסום עולה כי המשתתפים ייקחו חלק במגוון פעילויות מעשיות, הכוללות ניסויים מדעיים, סדנאות טכנולוגיות, ואתגרים המשלבים פרויקטים של יצירתיות, עבודת צוות ופיתוח כישורי המאה ה-21.


הפעילות במחנה תתקיים בין השעות 08:00 ל-13:00. עלות ההשתתפות עומדת על 100 שקלים בלבד למשתתף. מאחר שמספר המקומות מוגבל, מומלץ להירשם בהקדם. האירוע מוגדר כאירוע נגיש, ולתיאום הנגשה מיוחדת ניתן לפנות באמצעות הדוא"ל OFEKGEDERA1@GMAIL.COM או ליצור קשר במספר 08-8594555.


לפרטים נוספים ולהרשמה, ניתן להיכנס לקישור הבא: עמוד ההרשמה באתר אופק.



להצטרפות לוואטסאפ חדשות גדרה להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס


באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה