ועדת העבודה הרווחה והבריאות של הכנסת אישרה הבוקר(שני) בקריאה שנייה ושלישית את הצעת החוק של חברי הכנסת יואל חסון ויהודה גליק שמחייבת שכל מוסד חינוך חובה, יהיה חייב להחזיק לפחות מזרק אפינפרין אוטומטי אחד, לטיפול חירום בעת תגובה אלרגית. התכשיר יהיה במינון מתאים למשקל האופייני של הילדים השוהים במוסד, ובמידת הצורך יוחזקו מזרקים שונים למשקלים שונים.
החוק אמור להיכנס לתוקף חצי שנה מיום פרסומו.
החוק יכול על:
בתי ספר
פנימיות
מעון ל 10 פעוטות ומעלה
מעון יום שיקומי
צהרונים
ח"כ יהודה גליק:
"החוק הזה הוא לא פחות מאשר הצלת חיים. כל שהוא דורש הוא הוספת מזרק קטן לתיק העזרה הראשונה במוסד".
מנהלת מערך הדרכה בעמותת יהל, מאיה ניר אליעז, הדגישה:
"החוק מיועד למי שלא מודע להיותו אלרגי ויחווה תגובה אלרגית לראשונה, ולא לאלה המסתובבים עם המזרק בתיק".
להצטרפות לוואטסאפ חדשות גדרה להצטרפות לוואטסאפ חדשות ראשון לציון להצטרפות לוואטסאפ חדשות רחובות להצטרפות לוואטסאפ חדשות מזכרת בתיה קריית עקרון והמושבים להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה