כמידי שנה תנועות הנוער בגדרה חוגגים, את פתיחת שנת הפעילות של תנועות הנוער וקבוצות המנהיגות בצעדה משותפת ברחבי המושבה. הצעדה מציגה מפגן מיוחד של נוער פעיל, יוזם ואיכותי הקיים בגדרה.
אמש הגיע חניכי תנועות הנוער בהם מכבי, צופים, בני עקיבא, את קבוצות המנהיגות הכוללות את מועצת הנוער, מד"צים, אינטראקט, אחריי ועוד לאירוע המסורתי ביישוב, בו חתמו על אמנת תנועות הנוער.
ראש המועצה יואל גמליאל:


















להצטרפות לוואטסאפ חדשות גדרה להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה