לרגל חודש המודעות למאבק בסרטן השד, תנועת מכבי צעיר גדרה יוצאת לפעילות "היום הורוד" להעלאת המודעות לחשיבות הבדיקות והגילוי המוקדם.
מחר (שלישי 2.11) יצאו חניכי התנועה לרחבי גדרה ויקיימו מבצע הקש בדלת ומכירת מתוקים שכל ההכנסות למען האגודה למלחמה בסרטן.
חניכי התנועה יגיעו למוקדי המכירה בין השעות 16:00 ועד 18:00: מרכז גוזלן, מתנ״ס גדרה, ספורטק, שכונת גולדה, ויקטורי, גן האנדרטה, גלידה גולדה, גן שבע, בית ספר רעות-בילויים, גן ביל״ו ורחוב הבילויים.
להצטרפות לוואטסאפ חדשות גדרה להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה