הערב (רביעי 10.11) יכנס מוטי גהרי באופן רשמי לתפקידו כחבר מועצת גדרה. כזכור לפני כחודש הודיעה חברת המועצה גילי אילון אפטר על התפטרותה מהמועצה, ובמקומה יכנס גהרי הנמצא אחריה ברשימת יואל גמליאל.
מוטי הוא יליד גדרה (משפחתו נחשבת בין הוותיקות ביישוב), פעיל חברתי אשר פעל לקידום תחום הספורט ביישוב. במקצועו עובד עשרות שנים בבזק. בשנת 2013 אף רץ למועצה ברשימת "יוזמה חדשה לגדרה".
יש לציין כי מועצת גדרה עברה בשנתיים האחרונות שינויים רבים בקרב חבריה: עזיבתם של דני דורון, זיו ויינברג (מיד לאחר הבחירות), זוהר גווילי, אלון גייר וכעת גילי אילון אפטר.

להצטרפות לוואטסאפ חדשות גדרה להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה
אין עדיין תגובות
אפשר להתחיל את הדיון עם תגובה ראשונה.