המועצה המקומית גדרה ומרכז אופק מזמינים את התושבים לאירוע לציון חגיגות 30 שנה למבצע שלמה שיתקיים הערב (שלישי 16.11) בשעה 18:00 במרכז אופק.
לו"ז האירוע
18:00 התכנסות וכיבוד קל
19:00 ברכות
19:30 הרצאתו של עמרם אקלום על ההיסטוריה של יהודי אתיופיה ומבצע שלמה
20:00 הופעה של זמר ההיפ הופ בזי בי
הטקס יתקיים במעמד ראש המועצה, יואל גמליאל, חבר המועצה, אסף דרבה, קייסים, רבנים ונכבדים נוספים
לפרטים נוספים ניתן לפנות לטלפון 052-8972425
לדרישות נגישות מיוחדות יש לפנות לממונה הנגישות בטלפון 052-202-7356
להצטרפות לוואטסאפ חדשות גדרה להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה
אין עדיין תגובות
אפשר להתחיל את הדיון עם תגובה ראשונה.