היום, ראשון (21.11) מציינים בישראל את יום ההוקרה לפצועי צה"ל ופעולות האיבה. היום מצוין מדי שנה החל משנת 2014 וזאת כדי להוקיר את פועלם של נפגעי מערכות ישראל ופעולות האיבה מקום המדינה ועד היום.
הערב הצטרפה מועצת גדרה ליוזמה של צה"ל ומערכת הביטחון והאירה את בניין המועצה בירוק לציון יום ההוקרה לפצועי מערכות ישראל ופעולות האיבה שחל היום.
במעשה זה מבקשת קהילת גדרה כולה לחזק את הפצועים ואת בני משפחותיהם ולהזכיר כי הם מצויים תמיד בלב התושבים.

להצטרפות לוואטסאפ חדשות גדרה להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה
אין עדיין תגובות
אפשר להתחיל את הדיון עם תגובה ראשונה.