אמש התכנסו חברי מועצת גדרה לישיבה מיוחדת לאישור תקציב 2022.
יש לציין כי השבוע אושר גם תקציב שנת 2022 של מרכז אופק על סך של כ-28 מיליון ש"ח.
כזכור בשנת 2020 לאחר קבלת אישור ממשרד הפנים אישרה מועצת גדרה את הפיכת מרכז אופק לתאגיד עירוני ואת חברי הדירקטוריון הבאים: יואל גמליאל- יו"ר, סהר רווח, שלום אזרד, תומר אהרון, ברכי יעיש, גלית דניאל, בני עודי, מאיה גנון, אבי גיאת, אורי בן מרדכי, סגל שמוליק, נורית עטיה, עמי בסון ומנשה עיברי.
כמו כן בימים אלו נערכת המועצה לבחירת מנכ"ל מרכז אופק לאחר שבסוף חודש נובמבר יצא המכרז לתפקיד.
להצטרפות לוואטסאפ חדשות גדרה להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה
אין עדיין תגובות
אפשר להתחיל את הדיון עם תגובה ראשונה.