חנוכת חדר הנצחה ומורשת לזכר נספי סודן
השבוע קיימה המועצה המקומית גדרה, את טקס חנוכת חדר הנצחה לזכר נספי סודן בשיתוף משרד הקליטה ובמעמד ראש המועצה, יואל גמליאל והקס, נגה אריני. החדר ישמש מקום ללמידה לתושבים, סטודנטים ותלמידים להכרת מסע יהודי אתיופיה שעלו לישראל דרך סודן ועל מורשת יהודי אתיופיה בכלל. החדר כולו עוצב עם תמונות וסיפורים על מסעם של יהודי אתיופיה לישראל, עם מוצגים וכלים מסורתיים של בני העדה.
החדר נמצא במרכז הצעירים ברחוב העצמאות 12 - יש לתאם הגעה מראש.










להצטרפות לוואטסאפ חדשות גדרה
להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה
וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה
אין עדיין תגובות
אפשר להתחיל את הדיון עם תגובה ראשונה.