תיאטרון השעה מגיע למרכז אופק עם ההצגה פינוקיו. במסגרת סדרת ההצגות של מנוי צ'יק -מרכז אופק, תיאטרון השעה יציג לילדי גדרה את ההצגה האהובה "פינוקיו" הספור על פינוקיו שמנסה להפוך לילד אמיתי.
ההצגה תתקיים ביום ראשון 23.1.22 בשעה 17:30 באולם מיכל במרכז אופק
עלות:40 ש''ח
מבצע 50 ש''ח הורה וילד, 80 ש''ח הורה פלוס 2 ילדים
כרטיסים באתר מרכז אופק https://h5z.info-cloud.co.il/TicketsSale/TicketsSaleWizard#SelectEventStep
להצטרפות לוואטסאפ חדשות גדרה להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה