תלמידי תיכון דרכא רות בגדרה מתגייסים למאבק בתחלואת הקורונה. במסגרת שיתופי הפעולה של תיכון דרכא רות יחד עם מד"א תלמידות ותלמידי כיתה י׳ נענו לבקשת מד״א רחובות לסייע במתחמי הבדיקות שבימים אלו עמוסים. התלמידות והתלמידים עברו הדרכה מקצועית ומוקפדת ומיד התגייסו לסייע במתחמים.
בבית הספר הודו לליאת בן גל, מנהלת מרכז אופק, ולרחל יפרח רכזת מעורבות חברתית על היוזמה ועל שיתוף הפעולה החשוב.



להצטרפות לוואטסאפ חדשות גדרה להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה