גרעין בנות השירות הלאומי בגדרה הצטרפו השבוע למיזם הקהילתי לזכרו של חלל צה"ל, עמית בן יגאל ז"ל, שנפל בשנת 2020 בעת פעולה מבצעית. ברחבי הארץ יצא מבצע להנצחתו בהכנת עוגות תפוזים אותן אהב וחלוקתן לחיילים, צוותי רפואה, נהגים ונותני השירות בישראל. ביום שלישי 8.2 יום הולדתו של עמית, יצא המבצע לדרך אליו הצטרפו בנות השירות בגדרה. הבנות יצאו לרחובות וחלקו עוגות מתוקות לשוטרים, לנהגי האוטובוס ופשוט אמרו להם תודה על עבודתם.





להצטרפות לוואטסאפ חדשות גדרה להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה
אין עדיין תגובות
אפשר להתחיל את הדיון עם תגובה ראשונה.