בסוף השבוע נפתח בעיר אילת טורניר הכדורשת הארצי לנערות. בטורניר השתתפו עשרות קבוצות מרחבי הארץ בהן שתי קבוצות הכדורשת של מרכז אופק - "שיר גדרה" קבוצת חטיבה וקבוצת התיכונים. את הבנות הובילו המאמנות רחל קלפה כהן וגילה משעל.
בנות החטיבה הביאו גאווה למושבה גדרה, כשזכו במקום השני מבין 12 קבוצות. גם קבוצת התיכונים הגיעה להישג מכובד כשזכתה במקום הרביעי. המשחקים עצמם היו מותחים מאוד אך הבנות זכו , לעידוד מבית בדמות ההורים שהגיעו לעודד.
להצטרפות לוואטסאפ חדשות גדרה להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה
אין עדיין תגובות
אפשר להתחיל את הדיון עם תגובה ראשונה.