תלמידי בית ספר ניצנים עושים אומנות בגדרה.
החל ממחר (חמישי 3.3) תפתח במוזיאון גדרה תערוכה מיוחדת של תלמידי בית ספר ניצנים- "מי אני ומה שמי"
מדובר על תערוכה קבוצתית של תלמידי תיכון "ניצנים" גדרה, שיפתחו את עונת התערוכות במוזיאון גדרה. העבודות בתערוכה נעשו במגוון נושאים וטכניקות של פיסול ציור, הדפס ותחריט.
אירוע הפתיחה יתקיים מחר (חמישי) בשעה 10:00
התערוכה תהיה פתוחה לקהל בימים א-ו בין השעות 09:00-13:00
נעילת התערוכה 18.3.22
להצטרפות לוואטסאפ חדשות גדרה להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה
אין עדיין תגובות
אפשר להתחיל את הדיון עם תגובה ראשונה.