המועצה המקומית גדרה פותחת מחזור שלישי של לימודי תואר ראשון רב תחומי לבנות 30+ בשיתוף פעולה עם המכללה האקדמית אחווה.
המחזור השלישי של תוכנית "הזדמנות שנייה לתואר ראשון בגדרה יוצא לדרך. המועצה המקומית גדרה מזמינה את תושבות גדרה לקבל הזדמנות לקבלת תואר ראשון במכללת אחווה. מדובר על תוכנית לנשים בנות 30+ המותאמת לאנשים עובדים, בעלי משפחות ומיועדת לאנשים אשר שואפים לממש את חלומם לתואר ראשון, אשר לא התאפשר להם בצעירותם מסיבות כלכליות, חברתיות ומשפחתיות. על יוזמה של התוכנית אחראית חברת המועצה ומחזיקת התיק לקידום מעמד האישה, ענת טל בשיתוף ראש המועצה יואל גמליאל.
לפרטים נוספים והרשמה:
רישום בטופס >> https://www.easyform.co.il/?formId=693b2bdd-fea0-ec11-ad28-d4f5ef253abd
להצטרפות לוואטסאפ חדשות גדרה להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה
אין עדיין תגובות
אפשר להתחיל את הדיון עם תגובה ראשונה.