בית ספר אוהל שלום ותנועת אורי גדרה יוצאים במבצע איסוף תרומות למשפחות נזקקות ביישוב.
רגע לפני הפסח כשכולם מפנים את החמץ מהבית. בית ספר אוהל שלום מזמינים את התושבים לתרום את מוצרי החמץ שיגיעו למשפחות לאחר חג הפסח.
לאחר איסוף התרומות וחג הפסח תתקיים מכירת המוצרים למשפחות ביישוב.
שימו לב ניתן לתרום רק מוצרים סגורים
האיסוף יתבצע עד ליום רביעי 13.4 במקומות הבאים:
משפחת בהלול רחוב אלון 2- יש להשאיר את המוצרים בחצר
משפחת רוטנברג רחוב צאלה 21 דירה/ בית כנסת ישורון
משפחת ארבל רחוב יגאל אלון 5א
תלמוד תורה מעלות רם ובית ספר אוהל שלום- להביא לעמדת השומר.
להצטרפות לוואטסאפ חדשות גדרה להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה
אין עדיין תגובות
אפשר להתחיל את הדיון עם תגובה ראשונה.