ביום שלישי 3.5 יפתחו בגדרה טקסי יום הזכרון לחללי מערכות ישראל ונפגעי פעולות האיבה בשעה 20:00 באנדרטת הזיכרון במרכז אופק.
הטקס יתקיים במעמד ראש המועצה, יואל גמליאל, יו"ר יד לבנים, נבחרי ציבור ועוד.
הציבור מתבקש להגיע לטקס לפני שעת הצפירה
הטקס ישודר גם בדף הפייסבוק של המועצה
שימו לב
*הטקס יונגש במלואו לאנשים עם צרכים מיוחדים כולל תמלול, שירותים נגישים, מכשירי עזר לשמיעה, תרגום לשפת הסימנים, מקומות חניה וישיבה נגישים *תאושר כניסה ברח’ כנפי נשרים לבעלי תו חניית נכה בלבד
*להנגשה מיוחדת ולמידע נוסף הקשור לנגישות ניתן לפנות לממונה הנגישות, אמיר פישמן 052-2027356
להצטרפות לוואטסאפ חדשות גדרה להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה
אין עדיין תגובות
אפשר להתחיל את הדיון עם תגובה ראשונה.