ביום שלישי הקרוב מדינת ישראל תתייחד עם חללי מערכות ישראל ופעולות האיבה עם פתיחת אירועי יום הזיכרון. על פי נתוני משרד הביטחון מספרם של חללי מערכות ישראל עומד על 24,068. בשנה האחרונה נוספו עוד 56 חללים.
בגדרה יפתחו אירועי יום הזיכרון ביום שלישי 3.5 בעצרת המרכזית שתתקיים ברחבת האנדרטה במרחב אופק
הטקס יתקיים מעמד ראש המועצה, יואל גמליאל, חברי המועצה, יו"ר בית יד לבנים בצלאל ושדי ומכובדים נוספים
בשעה 21:15 יתקיים באולם מיכל במרכז אופק ערב שירי לוחמים בהשתתפות חבורת הזמר היוצאים מגדרם בהובלת דותן בראודה
יום רביעי 4.5 בשעה 11:00
יתקיים טקס הזיכרון בחלקה הצבאית בבית העלמין
הציבור מתבקש להגיע לטקסים לפני שעת הצפירה

להצטרפות לוואטסאפ חדשות גדרה להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה
אין עדיין תגובות
אפשר להתחיל את הדיון עם תגובה ראשונה.