המגרש בגן שבע נפתח מחדש!
אחרי שהיה סגור מאז חודש מאי, המועצה המקומית גדרה פתחה את גן שבע שעבר שדרוג לרווחת התושבים. על מנת כי העבודות בוצעו כנדרש הגיעו למקום יואל גמליאל, ראש המועצה יחד עם אליאב מזגני חבר המועצה ומחזיק תיק הספורט בגדרה, אלעד אורגד, מנהל אגף שפ"ע שהזמינו את התושבים להגיע וליהנות מהמגרש החדש.
יואל גמליאל, ראש המועצה:
"ילדים, ילדות, תושבות ותושבים - המגרש פתוח. אנא שמרו על המקום, שמרו על עצמכם ושחקו ברוח ספורטיבית".
להצטרפות לוואטסאפ חדשות גדרה להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה
אין עדיין תגובות
אפשר להתחיל את הדיון עם תגובה ראשונה.