מועצת גדרה ממשיכה בפיתוח שכונת גולדה החדשה.
בימים אלו אשרה המועצה את התקציב להקמת 4 גני ילדים חדשים בשכונה בתקציב של 7,333,000 ש"ח. תקצוב הקמת הגנים יתחלק בין המועצה למשרד החינוך שאישר את הקמת הגנים. על פי התכנון 2 גנים יוקמו מול בי"ס שלהבות ו-2 יוקמו בציונה צרפת.
מיקום הגנים באזור בית ספר שלהבות נועד להוריד את העומס בשכונה בכך שזהו שטח גדול עם חניונים מסודרים.
להצטרפות לוואטסאפ חדשות גדרה להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה