החלו עבודות הפיתוח בשכונת גולדה.
המועצה המקומית גדרה, ממשיכה בעבודות הפיתוח וקידום שכונת גולדה- שלב ב'. התוכנית כוללת חניונים חדשים שיוכשרו, כיכרות, שבילי אופניים הסובבים את השכונה, ביצוע מדרכות מחושבות, מפרצי חנייה , אבנים משתלבות, נטיעות, סימון ותמרור, שילוט, גינון, קרצוף, ריבוד חידוש אספלטים, אשפתונים, ריהוט רחוב, מבנה לתחנות האוטובוס ועוד.
מועד צפוי לסיום הפיתוח, על פי לוחות הזמנים שנקבעו יהיה בסוף הקיץ הבא.
להצטרפות לוואטסאפ חדשות גדרה להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה