נציג נוסף לגדרה בבחירות 2022.
בשבוע שעבר מפלגת הליכוד קיימה את הפריימריז בהם נבחרו חברי המפלגה לכנסת ה25. על פי התוצאות לגדרה יש נציג נוסף ברשימה - אלי רביבו תושב היישוב שנכנס למקום ה19 ברשימה הארצית ובכך הבטיח את מקומו בכנסת הבאה. אלי רביבו נכנס לרשימה לאחר שזכה במקום הראשון בנציגי מחוז שפלה עם 5,956 קולות ובכך שוריין למקום הריאלי. את ראש הרשימה תופס ח"כ יריב לוין, אחריו אלי כהן, יואב גלנט, דודי אמסלם, אמיר אוחנה ויואב קיש.
יש לציין כי אלי רביבו דורג במקום גבוה יותר מהשרה לשעבר, גילה גמליאל שדורגה רק במקום ה30.
להצטרפות לוואטסאפ חדשות גדרה להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה

