יום ראשון 13.11 הגיעה קריאה על פועל שנפל מגובה ברחוב שלום עליכם בגדרה. אל המקום הגיעו צוותי הרפואה של איחוד הצלה ומד"א אשר העניקו סיוע ראשוני לפועל אשר פונה בניידת טיפול נמרץ לבית החולים. מצבו בינוני.
ניר בטר סגן ראש סניף חבל שורק ונפתלי בגלייטר חובש של איחוד הצלה מסרו:
"מדובר בפועל כבן 39 שנפל מפיגום בגובה של מטר וחצי לערך, הענקנו לו סיוע רפואי ראשוני והוא פונה בניידת טיפול נמרץ עם חבלה בגפיים תחתונות כשמצבו מוגדר בינוני".
להצטרפות לוואטסאפ חדשות גדרה להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה
אין עדיין תגובות
אפשר להתחיל את הדיון עם תגובה ראשונה.