האגודה יחד למען החייל בגדרה תיקח חלק במירוץ גדרה לזכרו של סמ"ר עידו ברוך ז"ל שיוזנק בחודש דצמבר.
במסגרת הפעילות 200 לוחמים מסיירת גבעתי ומחיל התותחנים יקחו חלק במירוץ - במקצה ה5 ק"מ יחד עם תלמידי שכבת י"ב בגדרה. במהלך המירוץ ניידת הידידות תחלק לרצים שתייה קרה ,חטיפי אנרגיה, ממתקים וארטיקים.
בסיום המירוץ יתקיים טקס ברחבת מגרש מכבי ,שבו ישתתפו החיילים והתלמידים בהעברת דגלי חטיבת גבעתי, התותחנים, דגל ישראל, דגל המועצה ודגל האגודה יחד למען החייל ,לנציגי תלמידי י"ב בסימן "התבגרות – דור העתיד ". בטקס ישתתפו ראש המועצה, קציני החטיבה, הורי משפחת החייל עידו ברוך ז"ל ומכובדים נוספים.
להצטרפות לוואטסאפ חדשות גדרה להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה
אין עדיין תגובות
אפשר להתחיל את הדיון עם תגובה ראשונה.