מועצת גדרה פתחה החודש את אירועי חודש ההצדעה לאזרחים הוותיקים במהלכם התושבים יוכלו ליהנות מהרצאות, סדנאות בנושאי משפט, תיאטרון וצחוק, סיורים ואפילו הקרנת הסרט "פיגומים" שיתקיימו במרכז אופק ובמוזיאון.
ההרשמה באתר אופק או במזכירות המרכז
ניתן גם לפנות למנהלת מחלקת האזרחים הותיקים פזית כץ בטלפון 052-2772702
תוכנית האירועים
יום ראשון 20.11 שעה 11:30 מוזיאון גדרה
סיור במוזיאון ומפגש עם האמן יומה שגב
עלות: חינם
יום שני 21.11 שעה 16:30 חדר כנסים
הרצאה בנושא דיני צוואה וירושה עם עו"ד מירב כהן
עלות: חינם
יום שלישי 22.11 שעה 9:00 אולם מיכל
הקרנת הסרט פיגומים ומפגש עם ענת שפרן
הפעילות מתקיימת במסגרת שלישי אקדמי
יום שלישי 29.11 שעה 9:00 אולם מיכל
תעתועי המוח עם פרופ' ידידיה
הפעילות מתקיימת במסגרת שלישי אקדמי
להצטרפות לוואטסאפ חדשות גדרה להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה
אין עדיין תגובות
אפשר להתחיל את הדיון עם תגובה ראשונה.