בשבוע האחרון חלה עלייה בתחלואת הקורונה בכל הארץ כאשר כ - 40 יישובים הוכרזו בשבוע האחרון ערים אדומות על פי הרמזור של משרד הבריאות.
העלייה היא של מעל 50% בחולי קורונה לעומת חודש שעבר והעלייה בתחלואה מיוחסת לחורף
בשלב זה אין הנחיות מיוחדות, והשגרה ממשיכה.
התחלואה הארצית
סה"כ מאומתים - 10,255 מתוכם 469 חולים מאושפזים בבית חולים
מספר המאומתים שהתגלו אתמול - 1651
חולים קשה - 127 (חולה קשה - מי שחולה במחלת נגיף COVID-19 ושהוגדר במצב קשה או קריטי על ידי מערכת הבריאות)
מצב קריטי - 27
מונשמים - 36
התחלואה בגדרה
מספר חולים פעילים - 66
ניקוד וצבע הרמזור - 9.6, אדום
להצטרפות לוואטסאפ חדשות גדרה להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה