מרכז אופק פותח את חוג דרך הקסם - חוג לפיתוח כישורי חיים ומיומנויות רגשיות, חברתיות והתנהגותיות בשילוב גוף ונפש.
החוג מיועד לתלמידי כיתות א-ו ויתקיים בימי חמישי במרכז אופק
כיתות א-ב בין השעות 17:00-17:50
כיתות ג-ד בין השעות 18:00-18:50
כיתות ה-ו בין השעות 19:00-19:50
כיתות ז-ח בין השעות 20:00 ל20:50
עלות: 280 ש"ח לחודש
לפרטים נוספים ענת שחורי: 052-3500666
ההרשמה מתבצעת באתר מרכז אופק
להצטרפות לוואטסאפ חדשות גדרה להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה