בית"ר גדרה
בית"ר גדרה רושמת הפסד נוסף בליגה מול מ.כ בית"ר יבנה 2:3.
גדרה הייתה הראשונה לעלות ליתרון עם השער של סיום דוד בדקה ה13 אבל היתרון לא החזיק מעמד כשיבנה השוותה את התוצאה בדקה ה21 וקבעה את תוצאת המחצית. בדקה ה56 יבנה כבשה את השער השני ושמרה על ההובלה עד הדקה ה80 כשגואטה עמית הבקיע את שער השיוויון. גדרה לא ניצלה את היתרון המספרי שהיה לה כאשר יבנה נותרה עם 10 שחקנים לאחר הרחקת אחד השחקנים. אבל גם עם 10 שחקנים יבנה המשיכה לתקוף והצליחה לכבוש את שער הניצחון בתוספת הזמן.
לאחר ההפסד הקבוצה נמצאת במקום השישי בליגה
המשחק הבא יתקיים ב24.12 מול מוליכת הטבלה מ.ס רמלה
הפועל עירוני גדרה
הקבוצה תשחק מחר (שני 19.12) מול מ.כ. ירושלים ובשבת 24.12 תשחק מול שדרות
הקבוצה נמצאת במקום ה13 בליגה
להצטרפות לוואטסאפ חדשות גדרה להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה
אין עדיין תגובות
אפשר להתחיל את הדיון עם תגובה ראשונה.