מועצת גדרה ממשיכה במסורת וגם השנה יתקיים טורניר הסטריטבול היישובי.
סטריטבול גדרה 2022 יתקיים ביום רביעי 21.12 החל משעה 14:00 בספורטק בו יקחו חלק קבוצות בכל הגילים ב4 קטגוריות ילדים/ות, נערים/ות, נוער ובוגרים/ות. על הפקת האירוע אחראים הפקת האורנג בול' ואיגוד הכדורסל בישראל בשיתוף מרכז אופק, מועצה מקומית גדרה, משרד התרבות והספורט, מרכז הפועל ואליצור ישראל.
בסיום יתקיים טקס חלוקת גביעים ומדליות ופרסים יחולקו לקבוצות המנצחות בכל קטגוריה.
להצטרפות לוואטסאפ חדשות גדרה להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה
אין עדיין תגובות
אפשר להתחיל את הדיון עם תגובה ראשונה.