ראש המועצה יואל גמליאל העניק תעודת הוקרה למנהל מחלקת התפעול יהודה שמג'ה, אשר עובד שנים רבות במועצה המקומית. ראש המועצה הודה לו על פועלו לקידום המועצה ובעיקר בתחום קידומה כמושבה ירוקה. לדברי ראש המועצה, בשנים האחרונות, גדרה ראתה את הנולד בתחום הסביבה הירוקה וביצעה מהלכים אשר השפיעו על הסביבה וקידמו את גדרה כמושבה ירוקה. פרויקט אנרגיה סולארית, הצבת עמדות טעינה לרכב חשמלי, החלפת תאורת לד, מעבר לחיסכון אנרגטי ועוד.
ראש המועצה, יואל גמליאל:
יהודה, תודה לך ולמחלקת תפעול על העבודה המסורה לטובת הצלחתה של גדרה!
להצטרפות לוואטסאפ חדשות גדרה להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה