קבוצת "מועדון הסורגות מרכז אופק" החלה את דרכה רק לפני מספר חודשים ומורכב מאימהות וסבתות בהדרכת הגב' פנינה וקנין, מתנדבת במחלקת אזרחים ותיקים באופ'. הקבוצה נפגשת אחת לשבועיים במרכז אופק גדרה לסריגה משותפת, להסברים ולהכוונה וגם כמפגש חברתי לכל דבר. המוצרים הנסרגים בקבוצה מיועדים לתרומה ע"פ תכנית שנתית.
בקבוצת "מועדון הסורגות מרכז אופק" משתמשים במסרגות אמיתיות ובצמר טהור ומוציאות מוצרים מופלאים: שמיכות, צעיפים, כובעים, גרביים, סלסלות ועוד .
הסורגות הספיקו כבר לפנק השנה את חיילי צה"ל תושבי גדרה וחיילי גבעתי בכובעים חמים לחורף. הסורגות עוסקות בימים אלה בהכנת נעליים לתינוקות שנולדו במושבה ועוד ידיהן נטויה.
חברת המועצה , גב' ענת טל, דואגת לכל צורכי הקבוצה , בתמיכת המועצה המקומית גדרה והעומד בראשה מר יואל גמליאל שבירך על העשייה ההתנדבות של הנשים.
למעוניינות להצטרף – ניתן לפנות אל פנינה וקנין טל. 050-647470


להצטרפות לוואטסאפ חדשות גדרה להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה
אין עדיין תגובות
אפשר להתחיל את הדיון עם תגובה ראשונה.