מרכז אופק יחד עם המשרד לשיוויון חברתי מזמינים את התושבים הותיקים בגדרה להצטרף לקורס נאמני חוסן. מדובר על קורס במסגרתו יתקיימו 5 מפגשי הכשרה בני 4 שעות כל אחד (פעם בשבוע) וללא עלות בנושא התמודדות בשעת חירום, תקשורת מיטבית, עזרה הראשונה, פיזית ורגשית
למי מיועד?
מיועד לאזרחים ותיקים המעוניינים לתרום מזמנם ומניסיונם בעת שגרה ובשעת חירום.
מסיימי הקורס יצטרפו לצוותי החירום הגדרה ויהיו שותפים ליוזמות בנושאי חוסן בשיגרה ובחירום ברשות ובמרכזים הקהילתיים הקרובים לביתם. כמו כן הם יקבלו תעודת גמר וישובצו בתפקידי חירום שונים.
הקורס יתקיים בימי ראשון החל מ12.2 משעה 9:00 ועד 13:00
הרישום מתבצע באתר מרכז אופק
לפרטים נוספים: 054-4252421
להצטרפות לוואטסאפ חדשות גדרה להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה
אין עדיין תגובות
אפשר להתחיל את הדיון עם תגובה ראשונה.