בית ספר הביל"ויים נלחם בתופעת החרם!
בחודש האחרון מופעל בביה"ס הביל"ויים מיזם מיוחד במינו בשם "יש לי חברים" שמטרתו לחבר בין ילדים, לעסוק בערך "ואהבת לרעך כמוך" ובהטמעת ערך השוויון, הסובלנות וקבלת השונה. המועצה המקומית גדרה בחרה לממן לבתי הספר במושבה פרויקט מיוחד שמטרתו לקדם אקלים חברתי מיטבי והפנמה של ערכי אחריות ואחווה.
במסגרת תוכניות שימור האקלים המיטבי בביה"ס, הצוות החינוכי בשיתוף עם ההורים ועם הרשות המקומית עושים מאמצים לתת תחושת מוגנות ושייכות בבית הספר.
להצטרפות לוואטסאפ חדשות גדרה להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה
אין עדיין תגובות
אפשר להתחיל את הדיון עם תגובה ראשונה.