מחר (יום חמישי 9.3) ארגוני המחאה כנגד הרפורמה המשפטית יצאו ליום השיבוש הלאומי נוסף במסגרתו יתקיימו הפגנות ברחבי הארץ במחאה כנגד התנהלות הממשלה ובכוונתם לשבש את סדר היום במדינה בתנועה ובכלכלה. ברחבי הארץ יתקיימו הפגנות של הורים, עובדי הייטק, רופאים, סטודנטים ועוד. באזור גדרה יתקיימו הפגנות ב3 מוקדים:
בשעה 11:00 בהרצל- הבילויים
בשעה 17:00 צומת קדרון
בשעה 18:00 כיכר הסופרארם
למפת ההפגנות הארצית
להצטרפות לוואטסאפ חדשות גדרה להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה