בסוף השבוע התקיימה אליפות ישראל בהתעמלות אומנותית, בה לקחו מיטב המועדונים והמתעמלות בישראל. בין המתחרות הייתה הקבוצה הייצוגית של גדרה שזכו ב2 מדליות בתרגילים:
מקום שני - מדלית כסף על תרגיל חישוקים קבוצתי זכו: תמר כחלון, נעה שרף, שירה פינטו ושני ענבי
מקום ראשון - מדלית זהב על תרגיל החבל קבוצתי: תמר אפשטיין, שובל זפרני, מאיה שון, הילה קלמוביץ

ענף ההתעמלות אומנותית צובר תאוצה בשנים האחרונות בגדרה ע"י מאמנת ראשית בהתעמלות אומנותית עם קבוצה נבחרת בעמותה "גל אולימפי", וכיום מפעיל ומאמן מעל 140 מתעמלות בדרגות שונות. עשרות ילדים וילדות בגילאי 4 עד 11 מתאמנים ברמה העממית כאשר למצטיינים ניתנת אפשרות לעלות לקבוצת טרום נבחרת ונבחרת. נבחרת ייצוגית של גדרה מונה כיום כ 25 מתעמלות אמנותיות .

בשנת הפעילות הנוכחית הגיעה נבחרת להישגים יפים בכל התחרויות , קטפה תארים אישיים ואף מקומות ראשונים בקרב רב ובתחרות הקבוצתית.- "מחלקת ספורט גדרה"

להצטרפות לוואטסאפ חדשות גדרה להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה
אין עדיין תגובות
אפשר להתחיל את הדיון עם תגובה ראשונה.