הקטן
הגדל
היפוך צבעים
עכבר גדול
בהירות
ניגודיות
הדגשת כותרות
גווני אפור
בטל שינויים

לוח דירות be106 מתרחב לקפריסין! 

למכירה 304 דירות בקפריסין למגורים ולהשכרה לתיירים החל מ - 139 אלף אירו - 250 אלף אירו! מבחר דירות סטודיו, 2 - 3 חדרים, דירות גן ופנטהאוז. הפרטים על הדירות, המחירים, בכמה ניתן להשכיר, אמצעי מימון ועוד בכתבה.
40 מתנדבי באים לטוב ממזכרת בתיה, קריית עקרון וגדרה קבלו תעודת סיום הכשרת עזרה ראשונה של מד"א
סערת הארנונה בגדרה! סהר פינטו מתייחס לנושא העלאת הארנונה וטוען כי הוא הצליח לבלום את העלייה הגדולה שתוכננה בכך שפיצל אותה לשנתיים וכי משרד הפנים אישר את תוכנית ההתייעלות שתביא את המועצה לאיזון לאור הגירעון אליו הגיעה

אשכול שורק דרומי משיק את מרכז מצפ"ן- מרכז אזורי לילדים ונוער עם אוטיזם בתפקוד גבוה שיעמוד לרשות תושבי מזכרת בתיה, קריית עקרון וגדרה ויציע מגוון רחב של פעילויות פנאי והעשרה לילדים ונוער

המרכז פועל בכפר מנחם במ.א יואב ומיוד לתלמידי כיתות ג-י"ב

חנה קקיאשוילי | | תגובות: 0


מרכז אזורי לילדים ונוער עם אוטיזם בתפקוד גבוה יוצא לדרך!

רשויות אשכול שורק דרומי משיקות את מרכז מצפ"ן הוא מרכז פנאי חדש וייחודי לילדים ונוער בכיתות ג'-י"ב המאובחנים עם אוטיזם בתפקוד גבוה (עצמאיים בתפקודי היומיום, בעלי יכולות קוגניטיביות תקינות ומסוגלים להשתלב בקבוצה). המרכז כולל פעילויות חברתיות ופעילויות העשרה בקבוצות קטנות, תוך שימת דגש על פיתוח מיומנויות חברתיות ועל מיצוי הפוטנציאל האישי של כל משתתף. המרכז יופעל על ידי אשכול רשויות שורק דרומי - איגוד ערים המחבר עשר רשויות מקומיות בדרום השפלה בהן קריית עקרון, גדרה ומזכרת בתיה.

המרכז יפעל בבית לחינוך חברתי, כפר מנחם במ.א יואב בימים שני או חמישי

שעות ההתנדבות 16:00 עד 18:00 או 18:00 עד 20:00

לפרטים נוספים: 054-4436230 או במייל hila@eshkolsd.co.il

להרשמה > https://bit.ly/3jeihMU






התפרסמו 0 תגובות לכתבה.

40 מתנדבי באים לטוב ממזכרת בתיה, קריית עקרון וגדרה קבלו תעודת סיום הכשרת עזרה ראשונה של מד"א

המתנדבים יופעלו בתיאום עם הרשות המקומית בהגשת עזרה ראשונה בשעת חירום.

חנה קקיאשוילי | | תגובות: 0
מד"א


אתמול התקיימה בגדרה הכשרה של 40 מתנדבי באים לטוב מתוכם 10 מתנדבי קריית עקרון ושלושה ממזכרת בתיה.

פרויקט מגן של מד"א הנו קורס הכשרה בן 6 שעות שבסיומו מקבלים המתנדבים תעודה ותיק עזרה ראשונה. המתנדבים יופעלו בתיאום עם הרשות המקומית בהגשת עזרה ראשונה בשעת חירום.

במד"א הודו לתמר איילון רכזת חירום גדרה, מר' אייל אשכנזי רכז חירום קריית עקרון ומר' אריאל ברקת רכז חירום מחוז מרכז דרום.




התפרסמו 0 תגובות לכתבה.

דירות למכירה

לפרסום נכס - 055-432-2106

סערת הארנונה בגדרה! סהר פינטו מתייחס לנושא העלאת הארנונה וטוען כי הוא הצליח לבלום את העלייה הגדולה שתוכננה בכך שפיצל אותה לשנתיים וכי משרד הפנים אישר את תוכנית ההתייעלות שתביא את המועצה לאיזון לאור הגירעון אליו הגיעה

בתחילת חודש יולי התייחס יואל גמליאל לנושא וטען כי לאורך כל כהונתו המועצה פעלה באופן מאוזן ואף דאגה להביא תקציבים לקידום פרוייקטים. יש לציין כי מחר שישי 26.7 עתידה להתקיים הפגנת מחאה כנגד העלאת הארנונה במרכז גוזלן אותה מובילה מיטל קדוש.

חנה קקיאשוילי | | תגובות: 0


בתקופה האחרונה גדרה סוערת בעקבות הכוונה להעלאת הארנונה לתושבים ומצבה הכלכלי של המועצה. הסערה החלה כבר בחודש יוני בישיבת המועצה בה חשף ראש המועצה, סהר פינטו את מצבה הכלכלי של המועצה והגירעון אליה הגיעה. לאור המצב סהר פינטו לקח רו"ח אשר בדק את מצבה של המועצה ואף הכין תוכנית התייעלות על מנת להגיע לאיזון. בישיבה יצא פינטו כנגד ההתנהלות של קודמו בתפקיד שהביא את המועצה למצבה העגום והאשים אותו בניהול כושל.

כאמור הדבר הביא לסערה עם פרסום הכוונה להעלאת הארנונה ב20% שמתחלקת בין השנים 2024 ל2025- חשוב לציין כי נושא עליית הארנונה מתרחש בהתאם לטייס האוטומטי של משרד הפנים שקובע את אחוז העלייה מדי שנה ואליו מצטרפות בקשות של הרשויות המקומיות להעלאת ארנונה/ הפחתת ארנונה (העיריות לא יכולות להשפיע על החלטת משרד הפנים והן חייבות לקבל את העלאה. אך, עירייה רשאית לבקש ממשרד הפנים העלאה או הורדה של ארנונה בסיווגים שונים).

הסערה הביאה את התושבים למחות על המצב בהם מיטל קדוש שמובילה את המאבק לאחר שפתחה עצומה ואף מארגנת הפגנת מחאה מחר שישי 26.7 במרכז גוזלן.

היום החליט סהר פינטו לפרסם פוסט לתושבים בו הוא מסביר את הצעדים בה נוקטת המועצה ובישר על אישור תוכנית ההתייעלות על ידי משרד הפנים. לדבריו הגירעון נובע מהתנהלות של ההנהלה הקודמת שהביאה לגירעון הגדול ביותר בתולדות המועצה. לדבריו הטענות כי הכוונה לעלות ב21% את הארנונה אינן נכונות. לטענתו זו הייתה הכוונה של יואל גמליאל אבל הם הצליחו לבלום זאת ולפצל את העלייה לשנתיים. "עשינו פעולות רבות שאפשרו את בלימת ומיתון העלאת הארנונה החריגה. נוכח עומק הגרעון, מצב הקופה, והעבודה כי הארנונה בגדרה נמוכה יחסית לישובים דומים מסביב – מיצינו את הפעולות הנוספות האפשריות", כתב ראש המועצה.

הוא מתייחס גם לנושא שכר הסגנים ואומר כי סגניו עובדים מסביב לשעון ובעשייתם הרבה חוסכים כסף למועצה ומסייעים לשיפור משמעותי של השירותים לתושב.


ראש המועצה, סהר פינטו:


"בסיכומו של דבר, תכנית ההתייעלות תאפשר לנו לאזן את גדרה, לצד התקציב שיאפשר לנו לשפר את השירות לתושב באופן משמעותי, ובכלל זה לשדרג את מוקד 106, לשפר את רמת הניקיון, הגינון והתחזוקה, להשקיע בחינוך, לחזק את תחושת הביטחון האישי בישוב, ולפתח מבנים ושירותי ציבור שיתנו מענה לגידול האוכלוסייה בגדרה. אנחנו ננהל מדיניות כלכלית אחראית, נשקיע בשירות לתושב, ונעביר את גדרה מקריסה כלכלית לצמיחה גדולה. באופן אישי חשוב לי לומר - כשנכנסתי לפוליטיקה ידעתי כי יהיה לזה מחיר אישי כבד".

לפוסט מלא של ראש המועצה, סהר פינטו לחצו כאן


יש לציין כי בתחילת חודש יולי, התייחס יואל גמליאל לנושא ולכל ההכפשות שלדבריו הוא מקבל מצידו של פינטו. לדבריו הוא המום מהתנהלותו של סהר פינטו וטען כי הוא ניפח את הגרעונות והוליך שולל את הציבור.

"גדרה במשך כל שנות כהונתי הייתה מאוזנת תקציבית, ומונפה על ידי התנהלות נכונה ומקצועית והבאת כספים ומשאבים מגופים ממשלתיים, כמו כן יהיו הכנסות עתידיות מפרוייקטים שבוצעו על ידי המועצה בראשותי כגון- אזור התעשייה, הביג הקאנטרי ועוד רבים אחרים, כתב גמליאל.



הפוסט שהעלה יואל גמליאל בתאריך10.7 במלאת 100 ימים לכהונת סהר פינטו


תושבי גדרה היקרים,
יותר ממאה ימי חסד נתתי לפינטו ושתקתי, כיבדתי אותו, הצעתי אפילו לעזור לו.
יותר ממאה ימים חלפו בהם פינטו לא מפסיק להכפיש אותי ואת העשייה רבת השנים שלי בגדרה.
ב 15 השנים בהן כיהנתי כראש מועצה, גדרה התפתחה, גדלה, דאגתי להבאת משאבים רבים ותקציבים ממגוון רחב של גופים ומוסדות, יזמתי וביצעתי פרוייקטים רבים, פיתחתי את התשתיות, בניתי את הביג, הספורטק, הקאנטרי, האמפי, בניתי עשרות שכונות חדשות, בתי ספר, גני ילדים, דאגתי לשיפור מראה המושבה על ידי בניית כניסות מרשימות ומרהיבות, קיבלתי מעל 20 אלף תושבים חדשים בכהונתי והפכתי את גדרה לישוב מוביל ומקור לגאווה לכל תושב ותושבת, שם דבר בכל איזור השפלה.
גדרה במשך כל שנות כהונתי הייתה מאוזנת תקציבית, ומונפה על ידי התנהלות נכונה ומקצועית והבאת כספים ומשאבים מגופים ממשלתיים, כמו כן יהיו הכנסות עתידיות מפרוייקטים שבוצעו על ידי המועצה בראשותי כגון- איזור התעשייה, הביג הקאנטרי ועוד רבים אחרים.
אני המום מהתנהלותו והתנהגותו של פינטו, מנפח גרעונות ומוליך שולל את הציבור כדי להצדיק את הגזל של העלאת הארנונה ומתנהל באופן בלתי מקצועי וחסר אחריות בעליל.
בישיבת המועצה הצגתי לפינטו פתרונות תקציביים שימנעו את עליית הארנונה אך פינטו סרב להקשיב וכל העת צעק והכפיש ללא הרף.
העלאת הארנונה החריגה שאושרה על ידי הקואליציה של פינטו היא ההעלאה הגבוהה ביותר במדינת ישראל לשנת 2024 ו-2025.
ובנימה אישית, אני קם בבוקר וכואב לי לראות את מה שקורה בגדרה, גדרה עטורת פרסים וכוכבים בכל תחומי החיים, מלוכלכת, מוסדות חינוך נסגרים, פגיעה בחינוך על ידי צמצום משאבים ונטישה של דמויות מרכזיות בחינוך ובשאר אגפי המועצה בגדרה, אני עצוב מפיטורי העובדים על לא עוול בכפם ופגיעה בשכרם, אני עצוב מההסתה והפילוג שאתה מייצר בקהילה המדהימה של גדרה.
פינטו, הבחירות נגמרו, הגיע הזמן שתתחיל לעבוד למען התושבים, תפסיק להכפיש, אל תעשוק את התושבים ותתקדם!!



התפרסמו 0 תגובות לכתבה.

מדריך אירועי הקיץ לשבוע 28.7-1.8 בגדרה: מופע משפחת בנאי, גדרהלנד, ריקודי עם, טורניר ראש המועצה על שם יוסי והב ז"ל, סדנת פיצה לבני הנוער ועוד

חלק מהאירועים הם בהרשמה מראש

חנה קקיאשוילי | | תגובות: 0


28.7.24

שעה 17:30 קונצרט סיום שנה פיתוח קול, פסנתר וגיטרה

שעה 19:00 הצגת הילדים אבא עושה בושות


29.7.24

שעה 17:00 מוזיקלי עם רויטלי

שעה 17:30/18:30 סדנת פיצה לבני הנוער


30.7.24

שעה 9:00 שלישי אקדמי מי אתה עבריין הצווארון הלבן

שעה 18:00 סרט בשכונה -בספורטק

שעה 18:30 מופע סטנדאפ לבני הנוער עם יונתן ברק

שעה 19:00 פתיחת טורניר ראש המועצה לזכר יוסי והב ז"ל במגרש רמון


31.7.24

שעה 20:00 תרגול יוגה בשכונה

שעה 20:30 ריקודי עם באולם ספורט רמון


1.8.24

שעה 17:00 תיאטרון בובות האריה שבפנים

שעה 21:00 מופע של הבנאים: אורי, בעז ונועם בנאי



גדרהלנד

במהלך חופשת הקיץ ייהנו הילדים בספורטק ממתחם אתגרי חדש עם מתנפחים יבשים ורטובים, מתקן נינג'ה, ג'ימבורי לקטנטנים, חוף ים מלאכותי ועוד שלל אטרקציות לילדים

מיקום דבורה עומר 1 צמוד לספורטק

לפרטים נוספים https://www.be106.net/55/92364




תערוכות

מועצת גדרה ממשיכה לקדם את תחום התרבות והפנאי ביישוב והפעם הצגת תערוכות בבניין המועצה. מחזיקת תיק התיירות, מלי לוי הודיעה על מיזם חדש במסגרתו בכל חודש תוצג במבואת בניין המועצה תערוכה חדשה. בשבועות הקרובית תוצג תערוכת צילומים של גפני שליין.

התערוכה תוצג עד לתאריך 14.8.24

תושבים המעוניינים להציג את יצירותיהם מוזמנים לפנות למלי לוי בהודעה בעמוד הפייסבוק שלה.

לפרטים נוספים לחצו כאן



לפרטים נוספים אתר מרכז אופק

https://www.ofekgedera.org.il/page.php?type=events&gr=68




חוברת אירועי הקיץ https://online.fliphtml5.com/afnei/hbiv/?fbclid=IwZXh0bgNhZW0CMTEAAR0oWz4yOBp0rT2AVCE1FQKlkqDgXpv82m5jpwQuUlh2BgmSc4CtqPfAAnI_aem_8v5xSH40k_lUjkMR0OqUKw#p=1




התפרסמו 0 תגובות לכתבה.

הערב חמישי 25.7 תתקיים השקת הפאב הקהילתי בילועם בחצר מוזיאון גדרה

הכניסה היא לבני 18+. שימו לב התשלום בפאב היא באמצעות כרטיסיות בלבד.

חנה קקיאשוילי | | תגובות: 0


מועצת גדרה משיקה את הפאב הקהילתי של גדרה
כחלק מקידום תחום תרבות הפנאי והבילוי בגדרה היום חמישי 25.7 יושק הפאב הקהילתי בילועם בחצר מוזיאון גדרה. הפאב עתיד לפעול בכל יום חמישי בשעה 20:00 עם ערבי קונספט, הופעות חיות ועוד. כל ההכנסות מהמקום יועברו לצרכי מימון פרוייקטים חברתיים בקהילה.

הכניסה למקום לבני 18+


איך עתיד לפעול הפאב

הפאב פועל במודל של כרטיסיות בלבד.
ניתן לרכוש כרטיסיות בימי הפעילות של הפאב (במזומן או באשראי) .
לדוגמא, בירה תעלה 12 ₪ (2 ניקובים), כוס יין תעלה לך 18 ₪ (3 ניקובים)

שעתו פעילות:

הפאב יפעל בכל יום חמישי בין השעות 20:00-23:00 ובאירועים מיוחדים.


התשלום בפאב

רוכשים כרטיסיה בכניסה לפאב והתשלום נעשה בניקובים. כל כרטיסיה כוללת 10 ניקובים. למשל, בירה עולה 2 ניקובים, כוס יין עולה 3 ניקובים, פיצה זוגית עולה 5 ניקובים. כל מה שאתם צריכים לעשות זה לרכוש כרטיסיה ולנקב לפי מה שאתם מזמינים.


מה כולל התפריט?

התפריט כולל מגוון משקאות אלכוהוליים כמו בירות, יינות, קוקטיילים ועוד, לצד נשנושים טעימים כמו פיצות, מנצ'יס, פיצוחים ועוד.




התפרסמו 0 תגובות לכתבה.

18% מתלמידי כיתות ז בגדרה נמצאים בעודף משקל

כך עולה מנתוני משרד הבריאות שמראים את מדדי הגדילה של תלמידי ישראל. על פי הנתונים 8-.8.9 אחוז מילדי כיתות א בישראל נמצאים במצב של עודף משקל השמנה ובקרב כיתות ז האחוזים עולים ל 14.5-16.1 אחוז.

חנה קקיאשוילי | | תגובות: 1


כחלק מהענקת המידע ושקיפות לציבור משרד הבריאות מאפשר לציבור לקבל נתונים על מצבם הבריאותי של תושבי ישראל. בין התחומים אותם חושף המשרד הוא נושא ההשמנה ועודף המשקל בקרב תלמידים/ות. מדידת התלמידים, איסוף והערכת הנתונים הינן פעולות שגרה של שירות בריאות התלמיד במדינת ישראל. אחיות בריאות הציבור מבצעות הערכת גדילה לכלל תלמידי כיתות א' ו- ז'.

הערכת הגדילה כוללת מדידת גובה, משקל, חישוב אחוזוני גובה לפי גיל וחישוב BMI.

(BMI - Body Mass Index) מהווה מדד של מסת הגוף.

מדד מסת הגוף הוא המדד העולמי המקובל הנותן הערכה האם אדם נמצא במשקל בטווח הנורמה, בעודף משקל או בתת־משקל.

על פי נתוני משרד הבריאות בשנת 2023 16.9% מתלמידי כיתות א ו30.6% מתלמידי כיתות ז נמצאים במצב של השמנה/עודף משקל. תמונת המצב מראה שככל שהילדים גדלים אחוז ההשמנה/עודף המשקל עולה בקרב התלמידים.

נתונים ארציים


כיתה אכיתה ז
אחוז ההשמנה814.5
אחוז עודף משקל8.916.1
BMI מדד מסת הגוף16.930.6
בנים16.430.6
בנות17.630.5


הערים בהן קיים אחוז הילדים הגבוה ביותר בהשמנה בכיתות א:

ג'סר א-זרקא 21.4%

טירה 21%

מבואות החרמון ושפרעם 18.5%


הערים עם אחוז ההשמנה/עודף משקל הגבוה ביותר בקרב תלמידי כיתות ז:

ג'סר א זרקא 45.1%

עין קנייא 42.9%

ג'ולס 33.3%


נתוני העיר גדרה

תמונת המצב בגדרה מראה כי מדד הBMI גבוה בגדרה גבוה מהממוצע הארצי גם בקרב ילדי כיתות א וגם בכיתות ז


כיתה אכיתה ז
אחוז ההשמנה9.413.9
אחוז עודף משקל1118.1
BMI מדד מסת הגוף20.432


תמונת המצב בגדרה לאורך השנים







התפרסמו 1 תגובות לכתבה.
  • תסגור את ג'חנון גדרה!
    הגב 25.07.24 12:56
  • אורח

מחר חמישי 25.7 ייפתח במרכז אופק קורס הכנה לכיתה א' דידקטי לילדי גן חובה

מדובר על קורס של 10 מפגשים: ימי ראשון וחמישי בין השעות 17:00-17:50

חנה קקיאשוילי | | תגובות: 0


קורס הכנה לכיתה א' דידקטי לילדי גן חובה יוצא לדרך!

מרכז אופק ייפתח מחר (חמישי 25.7) קורס הכנה לכיתה א המיועד לילדי הגן שעולים לכיתה א.

מה נלמד?

שפה: זיהוי אותיות, סדר ורצף האותיות.

מודעות פונולוגית-אות פותחת, אות סוגרת, חלוקה לצלילים והברות.

חשבון: זיהוי המספר, התאמת כמות למספר, חיבור וחיסור עד 10, מנייה עד 20, ספירה לאחור מ0-10 יחסי גודל: גדול ,קטן ,שווה.

*המחיר של הקורס כולל חומרים

מתחילים ב- 25.7 | 17:00-17:50 | חדר אופקים, מרכז אופק

10 מפגשים, ימי ראשון וחמישי בין השעות 17:00-17:50

לפרטים נוספים יעל ברשף 052-2530836

הרשמה באתר מרכז אופק >> https://did.li/XWpZH




התפרסמו 0 תגובות לכתבה.

הערב שלישי 24.7 תתקיים הרצאה להורים בגדרה בהשתתפות אימהות חללי המלחמה: נירה מזרחי (אמה של רז מזרחי ז"ל), אורית שמחי (אמו של גיא שמחי ז"ל) ועינב ברוך (אמו של עידו ברוך ז"ל)

לינק להרשמה מצ"ב בכתבה

חנה קקיאשוילי | | תגובות: 0


סדרת הרצאות הקיץ של קהילת ההורים גדרה יוצאת לדרך

תנועת אורי גדרה וקהילת ההורים יוצאת בשיתוף פעולה במסגרתו תתקיים בשבועות הקרובים סדרת הרצאות לחיזוק התא המשפחתי: חיזוק הילדים והזוגיות.

ההרצאות יתקיימו בבית הכנסת הקהילתית, רחוב שרה אהרונסון 24 בשעה 20:45

24.7.24 מחנכים לאורם - איך מגדלים ילדים להיות בעלי ערכים וחוסן. פאנל בהשתתפות אימהות של חללי המלחמה: נירה מזרחי (אמה של רז מזרחי ז"ל), אורית שמחי (אמו של גיא שמחי) ועינב ברוך (אמו של עידו ברוך שנפל בשנת 2022)


31.7.24 זה לא פשוט להיות כאן ילד - כלים להתמודדות וחיזוק החוסן הנפשי בעיתות משבר להורים, ילדים ונוער. בהנחיית סטפני אוזן מדריכת הורים וגלעד גולן, מטפל קוגניטיבי התנהגותי.


7.8.24 חוסן זוגי לנוכח המלחמה וקיום עם ד"ר ציפי ריין, פסיכולוגית מטפלת זוגית ומשפחתית


למעבר להרשמה

https://tak.co.il/new/?t=7D3ו






התפרסמו 0 תגובות לכתבה.

אסף חרמון, ניר לוי, ערן לוי, לילך שון, עומר כהנוביץ ומאיה כהנוביץ מגדרה זכו בתואר אלופי המדינה בהוקי קרח יחד עם קבוצתם "Devils" ראשון לציון

רישום לאימוני ההוקי רולר מתבצע במרכז אופק" ופתוח להרשמה לשנה הקרובה. מרכז אופק מזמין כישרונות חדשים להצטרף ולהתאמן תחת הדרכתם של מאמנים מנוסים.

חנה קקיאשוילי | | תגובות: 1


ניצחון מרגש ל-"Devils" ראשון לציון באליפות הINHL

קבוצת הוקי הקרח "Devils" ראשון לציון, תחת הדרכתו של המאמן אנדריי שטפוצה, המאמן גם את נבחרת ישראל בהוקי קרח, זכו באליפות. במשחק הגמר המותח, שהתקיים במגרש ההוקי קרח "One Ice" בחולון, גברו ה-"Devils" על קבוצת כפר סבא בתוצאה 8:7 לאחר הארכה.

בין שחקני הקבוצה נמצאים תושבי גדרה:

• אסף חרמון

• ניר לוי

• ערן לוי

• לילך שון

• עומר כהנוביץ

• מאיה כהנוביץ


המסע לגמר התאפיין בסדרה של משחקים מותחים. הליגה, הכוללת קבוצות מערים שונות כמו בת ים, קדימה-צורן, כפר סבא, מטולה ופ"ת, התאפיינה בתחרות עזה. שחקני ראשון לציון שיחקו עשרה משחקים בעונה הסדירה, ואחריהם משחקי חצי הגמר, שהובילו למשחק הגמר המסקרן.

שחקני הקבוצה התכוננו רבות למשחקים בזכות משטר האימונים הקפדני של הקבוצה שהביא להצלחתה. במשך מספר שנים, השחקנים שכללו את כישוריהם בהוקי רולר, תוך אימונים פעמיים בשבוע בגדרה. בנוסף, הם הקדישו זמן להוקי קרח, תוך אימונים פעם בשבוע באולם הקרח בחולון במשך תקופות שנעו בין שלוש לשבע שנים.

משחק הגמר מול כפר סבא היה צמוד ומותח, בו שתי הקבוצות הפגינו יכולות מרשימות ורוח לחימה. המשחק הסתיים בשוויון, מה שהוביל להארכה מותחת, בסיומה הצליחו שחקני ה-"Devils" לכבוש את שער הניצחון, ולקבוע את תוצאת המשחק על 8:7, ובכך הבטיחו את מקומם כאלופי ישראל.

אנדריי שטפוצה אמר שבוא גאה בהישג של שחקניו, והדגיש את העבודה הקשה והמחויבות שהובילו לניצחונם. חזונו ומחויבותו לפיתוח הוקי קרח צעיר בישראל ניכרים בהישגי הקבוצה.

עם סיום העונה, הקבוצה מצפה להמשיך באימונים ולהתכונן לאתגרים עתידיים.

רישום לאימוני ההוקי רולר מתבצע במרכז אופק" ופתוח להרשמה לשנה הקרובה. מרכז אופק מזמין כישרונות חדשים להצטרף ולהתאמן תחת הדרכתם של מאמנים מנוסים.




התפרסמו 1 תגובות לכתבה.
  • כל הכבוד לקבוצת Devils לא מיוטר לפרסם רשימת השחקנים
    הגב 25.07.24 09:05
  • אורח

ההרשמה בעיצומה! ביום ראשון 4.8 תיפתח קייטנת move של מרכז אופק המשלבת פעילות כושר גופנית ומשחקי כדור

הקייטנה מיועדת לבני 8-16

חנה קקיאשוילי | | תגובות: 0


קייטנת כושר עם MOVE יוצאת לדרך
במהלך חודש אוגוסט תיפתח בגדרה קייטנת move - קייטנה המשלבת פעילות כושר גופני ומשחקי כדור.
הקייטנה עם מאמנים בעלי תעודת מדריך בענפי ספורט השונים... ועוד הפתעות.

ימי קייטנה: 4-19/8, ללא ימי ג'.

הקייטנה ללא ארוחת בוקר

חובה להביא בקבוק מים.
יש להגיע בלבוש ספורטיבי עם נעלי ספורט.

שעות הקייטנה: 9:30-11:00 אולם ספורט רמון

מיועד לבני 8-16

לפרטים נוספים: איציק בן זקן, נייד 054-3075003

למעבר להרשמה https://www.ofekgedera.org.il/page.php?type=keytana&id=6651&ht=%D7%9B%D7%95%D7%A9%D7%A8%20%D7%A2%D7%9D%20MOVE%20&bc=




התפרסמו 0 תגובות לכתבה.

דוח תאגיד המים תמר - בשנת 2023 עיקר הפניות למוקד הטלפוני בגדרה היו על סתימות ביוב

מספר הפניות למוקד עמד על 627.

חנה קקיאשוילי | | תגובות: 0


תאגיד המים תמר מפרסם כמדי שנה את הדו"ח השנתי לתושב בו סיכום הפעילות לשנת 2023. על פי הנתונים בשנת 2023 התאגיד מטפל ב54,000 צרכנים: מגורים, מוסדות ציבור, חקלאות, בניה ועוד.

שיבושים ותקלות באספקת מים וביוב

הדו"ח סוקר גם את הפניות שהגיעו למוקד מתושבי גדרה, שמראים כי עיקר הפניות עסקו בתחום סתימות ביוב

סיבת הפנייהמספר הפניות
סתימות ביוב627
פיצוצי מים132
לחץ מים נמוך75
החלפת מכסי ביוב/ מים שבורים49



ממוצע זמני המתנה במוקד השירות הטלפוני

על פי נתוני התאגיד, במהלך השנה האחרונה 55,596 שיחות נכנסות הגיעו למוקד הטלפוני, כאשר 52,500 מתוכן נענו (אחוז המענה עומד על 94.43%).


זמן המתנה ממוצע 1.59 דקות





התפרסמו 0 תגובות לכתבה.

שיבוץ לגני הילדים תשפ״ה בגדרה - האתר נפתח לצפייה ויהיה זמין לצפייה עד לתאריך 1 באוגוסט 2024.

מערכת האתר | | תגובות: 0
צילום מתוך דף הפייסבוק מועצה מקומית גדרה



שיבוץ לגני הילדים תשפ״ה בגדרה - יוצאים לדרך


הורים יקרים,


אנו שמחים לבשר לכם כי היום, 23 ביולי 2024, בשעה 12:00 יפתח האתר ותוכלו לצפות בשיבוצי ילדיכם לגנים בגדרה לשנת הלימודים תשפ"ה. האתר יהיה זמין לצפייה עד לתאריך 1 באוגוסט 2024.


ניתן להגיש ערר על השיבוץ באמצעות האתר בלבד, עד לתאריך 1 באוגוסט 2024.


בהצלחה!


לצפייה בשיבוצים ולהגשת ערר: לחצו כאן





התפרסמו 0 תגובות לכתבה.

אבישג סמברג וחברי המשלחת הישראלית קבלו הפתעה סרטון עידוד מבני משפחתם לקראת פתיחת המשחקים האולימפיים

מצ"ב הסרטון - הוועד האולימפי

חנה קקיאשוילי | | תגובות: 0
צילום מסך


יממה לפני הכניסה למעגל התחרויות של הספורטאים הישראלים, הוועד האולימפי בישראל הפתיע את ספורטאי המשלחת בסרטון ממשפחותיהם

הסרטון, שהופק ביוזמת הוועד האולימפי בישראל בשבועות האחרונים לפני המשחקים האולימפיים פריז 2024, מציג מסרים אישיים ואיחולי הצלחה מבני משפחה של הספורטאים המתחרים.

הסרטון מהווה יותר מרק מחווה רגשית; הוא משקף את המארג המורכב של הספורט האולימפי בישראל. בעוד שהזרקורים מופנים לרוב אל הספורטאים עצמם, היוזמה הזו חושפת את הסיפור שמאחורי הקלעים - את המסע המשפחתי הארוך והמאתגר שמוביל לרגע האולימפי ומזכירה שכל הישג ומדליה מגיעים לאחר שנים של הקרבה מקצועית, אמונה בלתי מתפשרת בעזרת מעגל משפחתי תומך ואוהב.







יעל ארד יו"ר הוועד האולימפי בישראל: "מאחורי כל ספורטאי שהגיע לפה, עומדת משפחה תומכת שנמצאת שם עבורם לאורך כל הדרך עד רגע הגשמת החלום לייצג את ישראל על במת הספורט הגדולה והחשובה בעולם. המשפחה האולימפית גאה בכל אחת ואחד מהספורטאים על הדרך שעשו למשחקים האולימפיים".







התפרסמו 0 תגובות לכתבה.

השחקן אביב הנקין מגדרה הצטרף לסגל מועדון מכבי רחובות בכדורסל

בנוסף אביב צורף לסגל של נבחרת נוער שתתמודד באליפות אירופה בפינלנד

חנה קקיאשוילי | | תגובות: 0


מועדון הכדורסל מכבי רחובות הודיע על החתמתו של השחקן אביב הנקין.

אביב (גארד,1.97,18) שמתגורר בגדרה, משחק החל מכיתה ט׳ באקדמיה של הפועל תל אביב ובשנה האחרונה כיכב בליגת העל לנוער עם ממוצע של 16.8 נק׳ ו 8.6 ריב'.

אביב נמנה על הסגל הסופי של נבחרת הנוער שתשחק באליפות אירופה שתפתח ב 27/7 בפינלנד.




התפרסמו 0 תגובות לכתבה.

ביום שישי 26.7 עתידה להתקיים במרכז גוזלן הפגנת מחאה על העלאת הארנונה בגדרה

חנה קקיאשוילי | | תגובות: 1


ביום שישי הקרוב מתוכננת להתקיים הפגנת מחאה בגדרה על נושא העלאת הארנונה שמעורר סערה ביישוב. בחודש יוני התקיימה ישיבת המועצה בה הובא אישור צו המיסים עם העלאת הארנונה לשנת 2025.

ההפגנה עתידה להתקיים ביום שישי 26.7 בשעה 9:00 במרכז גוזלן בהובלת מיטל קדוש ותושבי היישוב .

הסערה החלה עם פרסום הכוונה להעלאת הארנונה ב20% שמתחלקת בין השנים 2024 ל2025- חשוב לציין כי נושא עליית הארנונה מתרחש בהתאם לטייס האוטומטי של משרד הפנים שקובע את אחוז העלייה מדי שנה ואליו מצטרפות בקשות של הרשויות המקומיות להעלאת ארנונה/ הפחתת ארנונה (העיריות לא יכולות להשפיע על החלטת משרד הפנים והן חייבות לקבל את העלאה. אך, עירייה רשאית לבקש ממשרד הפנים העלאה או הורדה של ארנונה בסיווגים שונים).

על פי הודעת משרד הפנים עליית הארנונה (הטייס האוטומטי) בשנת 2024 עומדת על 2.68% ובשנת 2025 על5.29%. על העלייה הזו עתידה המועצה להעלות את הארנונה ב7% ב2024 ו4% בשנת 2025.

יש לציין כי בחודש יוני התקיימה ישיבת המועצה בה אושר צו המיסים ותקציב המועצה זאת לאחר שסהר פינטו ערך דיון על הדוחות הכספיים של המועצה והגירעון בה היא נמצאת. על מנת להתמודד עם המצב הוא שכר משרד רו"ח שהציג לחברי המועצה את מצבה של גדרה ובהתאם לכן הכינו תוכנית התייעלות על מנת להביא ליציבות ואיזון של המועצה.

בתחילת החודש התקיימה ישיבת מועצה בה הועלתה ההצעה לסדר של טליה לנקרי המתנגדת להעלאת המיסים בה היא מבקשת להקל את הנטל על התושבים וזאת באמצעות פעולות של קיצוץ של שכר הבכירים, דחיית תשלום השכר לסגנים, מיפוי של מקורות ההכנסה חדשים למועצה ועוד. המחאה של טליה מצטרפת למחאה בהובלת מיטל קדוש ותושבי היישוב שפתחו עצומה המתנגדת להעלאת המיסים עליה חתמו מעל 1000 איש.

כמו כן יואל גמליאל וסהר רווח הביעו את התנגדותם להעלאת הארנונה. סהר רווח אף שלח מכתב לשר הפנים ושר האוצר בבקשה להתערבותם במניעת עליית הארנונה בתקופה קשה זו אשר תהווה נטל ונוסף לתושבים.


בישיבת המועצה בתחילת החודש התייחס סהר פינטו לנושא ואמר שמדובר בהכפשות וכי העלייה של ה20% הייתה מתוכננת בקדנציה הקודמת אבל הם הצליחו לבלום אותה זאת בעזרת עבודה של מנכ"ל המועצה ומשרד רו"ח שמייעץ למועצה. הוא המשיך והסביר כי הם בלמו את העלייה החריגה שתוכננה וכי בעתיד הם מתכוונים לבצע הורדות של הארנונה.

ישיבת המועצה בנושא התקציב וצו המיסים

ישיבת המועצה בתחילת חודש יולי בה התייחס פינטו למחאה על הארנונה וההצעה של טליה לנקרי




ההצעה לסדר של טליה לנקרי






המכתב של סהר רווח





התפרסמו 1 תגובות לכתבה.
  • מדוע מגיע לתושבי גדרה העונש הזה?
    הגב 24.07.24 08:45
  • אורח

היום שלישי 23.7 פורסמו השיבוצים לגני הילדים בגדרה

הגשת ערר תתאפשר עד לתאריך 1.8.24

חנה קקיאשוילי | | תגובות: 0


שיבוץ לגני הילדים תשפ״ה בגדרה

מועדת גדרה ומחלקת החינוך הודיעו על פרסום השיבוצים לגני הילדים. היום יוכלו ההורים להיכנס לאתר השיבוצים ולצפות בהם https://education.metropolinet.co.il/...

האתר יהיה זמין לצפייה עד לתאריך 1.8.24.

ניתן להגיש ערר על השיבוץ באמצעות האתר בלבד, עד לתאריך 1.8.24





התפרסמו 0 תגובות לכתבה.

לוח דירות be106 מתרחב לקפריסין! למכירה 304 דירות בקפריסין למגורים ולהשכרה לתיירים החל מ - 139 אלף אירו - 250 אלף אירו! מבחר דירות סטודיו, 2 - 3 חדרים, דירות גן ופנטהאוז. הפרטים על הדירות, המחירים, בכמה ניתן להשכיר, אמצעי מימון ועוד בכתבה.

מערכת האתר | | תגובות: 8
כל התמונות - הדמיות בלבד



לחצו על הקישור ונציג יחזור

קישור למתעניינים בפרטים

לוח הדירות של be106 מתרחב לקפריסין!



לוח הדירות של be106 באמצעות חטיבת הנדל"ן של be106 מתרחב לקפריסין ומציע שיווק של 304 דירות בפרויקט נופש ומגורים ענק בלרנקה קפריסין היוונית במחיר החל מ - 139 אלף אירו!

לרנקה שוכנת בצד היווני של האי הקפריסאי, לרנקה היא עיר נמל ציורית ושלווה, חופים יפהפיים, מבנים היסטוריים ואגם מלח גדול, מקום מושבם של מאות פלמינגו ורודים, כל אלה הפכו את לרנקה ליעד תיירותי מבוקש.

שדה התעופה הבינלאומי הגדול של קפריסין נמצא בלרנקה , מה שהופך את העיר למוקד של פעילות עסקית ותיירותית והביקושים לנדל"ן בעיר וסביבתה עולים בהתמד



על הפרויקט

הקומפלקס האלגנטי Bell Village פרוש על שטח רחב ידיים של כ-39 דונם, וכולל 7 מתחמים בעיצוב אדריכלי ובהם 304 יחידות דיור בבניה נמוכה. ברחבי הפרויקט שלוש בריכות, מפלי נוי ודקים לשיזוף, פארק מטופח, מגרש משחקים לילדים, מתחם wellness עדכני עם חדר כושר מאובזר, בית קפה, מסעדה ומתחם עסקים עם חללי עבודה משותפים.

המיקום

קיטי, לרנקה, קפריסין היוונית

6 דקות נסיעה מהים, 4 דקות משדה התעופה.


מבחר הדירות למכירה ומחירן

הדירות בפרויקט נחלקות לקבוצות על בסיס גודל ולכולן מרפסת, חניה ומחסן צמוד:

יחידות סטודיו 36 מ"ר + מרפסת בגודל 9 מ"ר, החל מ - 139,000 אירו

יחידות פרמיום 2 חדרים 51 מ"ר + מרפסת 12 מ"ר, החל מ - 189,000 אירו

יחידות פרמיום דה לקס 3 חדרים 82 מ"ר + מרפסת 20 מ"ר, החל מ - 210,000 אירו

יחידות בל סוויט, הכוללות פנטהאוזים ודירות גן, החל מ - 250,000 אירו




מחירי שכירות בממוצע בשוק הדירות בלרנקה לתיירים לטווח קצר:

דירת סטודיו - 70-90 אירו ללילה

דירת חדר וסלון - 100-120 אירו ללילה

דירת 2 חדרים וסלון - 120 - 130 אירו ללילה

עונת התיירות בקפריסין 6 - 8 חודשים

מחירי שכירות בממוצע בשוק הדירות בלרנקה לשכירות ארוכת טווח מעל שנה:

דירת סטודיו - 550 - 650 אירו לחודש

דירת חדר וסלון -850 - 950 אירו לחודש

דירת 2 חדרים וסלון -1200 אירו לחודש


השוואה למחיר ממוצע לדירות אחרות בלרנקה

דירת סטודיו מוכנה נמכרת בממוצע 213,000 אירו

דירת 2 חד' מוכנה נמכרת בממוצע 287,000 אירו

דירת 3 חד' מוכנה נמכרת בממוצע 403,000 אירו


מימון

לרשות הרוכשים דירה בפרויקט Bell Village תעמוד האפשרות ליטול הלוואה בתנאים מיטיבים לרכישת דירה בפרויקט על ידי בנק ישראלי מוביל.

תנאי תשלום

40% בחתימה על העסקה והיתרה בהתאם להתקדמות הבנייה

לוח זמנים:

תחילת הבנייה 2025, צפי סיום 2028


הרצאות מומחים ביום היריד על הפרויקט וההשקעה בקפריסין

09:30 פתיחה וכיבוד

בין השעה 10:00 - 11:00 היזמים ומומחים בהרצאות על :

סקירת המגמות בשוק הנדל"ן בקפריסין היוונית. הצגת הפרויקט, הסבר על אפשרויות המימון על ידי נציג בנק מוביל בישראל


בטחונות

הכספים מופקדים בחשבון נאמנות בניהול פירמת עו"ד גיא קלינבוים עד רישום אזהרת על הנכס בטאבו בקפריסין.

רישום היחידה בטאבו

התשלום עובר ליזם רק אחרי סיום כל שלב בפרויקט



על היזמים והמשווקים

אודות קבוצת בל נדל"ן


קבוצת בל נדל"ן היא קבוצה המתמחה ביזמות נדל"ן, השקעות נדל"ן ומנהלת אקדמיה ללימודי יזמות נדל"ן. הקבוצה ניהלה ומנהלת 4,408 יחידות דיור ונכסי נדל"ן בישראל, ארה"ב וקפריסין בהיקף נכסים של 320 מיליון דולר. מועדון המשקיעים של הקבוצה כולל 1,600 בתי אב.


אודות טופ ריל אסטייט

טופ ריל אסטייט הינה חברת ייזום בתחומי הנדל"ן בישראל אשר פעילה משנת 2010 וביצעה פרויקטים יוקרתיים רבים בהיקפים של מאות מיליוני ש"ח

חברת טופ ריל אסטייט מוחזקת על ידי רו"ח אליאור גבאי בעל תואר בכלכלה, ראיית חשבון ומשפטים אשר שימש בתפקידים בכירים במשרד האוצר ובשוק ההון הישראלי, בעל מומחיות בהשקעות נדל"ן ובמימון




לחצו על הקישור ונציג יחזור

קישור למתעניינים בפרטים




התפרסמו 8 תגובות לכתבה.
  • דירות בקפריסין??? רציניים??? לא מספיק שאתם מפרסמים כאן דירות ברחובות...
    הגב 23.06.24 20:23
  • השקעה בלרנקה טובה.השקעה שתניב פירות רק ב- 2018 בספק. המלחמה היתה אמורה לכאורה לפגוע בצד הצפוני של האי. אבל לא כך , העסקים שם פורחים אין שמץ של התיחסות שלילית לישראלים וללא ספק אבשר לקבל ווליו פור מאני בצד הצפוני של האי.
    הגב 23.06.24 22:10
  • ווליו פור מאני... איזה פוץ.
    24.06.24 22:48
  • הייתי בא רק כדי לראות מי אלה שקונים טירות באויר, מוסרים את הכסף שלהם על סמך פרסום וסיפורים ומקווים לתוצאה טובה. אלה לא מתים, מרתקים!
    הגב 24.06.24 22:47
  • 9 - פתיחה, 10 - הרצאה מפי טובי סוכני המכירות, 11 - לחץ מטורף שמעולם לא חוויתם לקנות במקום פן תפסידו את עסקת חייכם!! לא להחמיץ😎
    הגב 25.06.24 13:57
  • מכיר אותם ומשקיע איתם בארהב. דווקא אחלה חברה ולא פושרים. לא אכזבו עד היום
    הגב 25.06.24 14:43
  • קבוצת בל - צוות של מהממים. תודה על השירות! בדקנו הרבה אופציות ביוון וקפריסין (רק היוונית. מי שרוצה להיות תחת שלטון תורכי עכשיו, בהצלחה לו) ובחרנו ללכת איתכם. מפרגנים באהבה ושמחים להיות חלק מהדיירים החדשים בשכונה :-)
    הגב 03.07.24 10:58
  • יקר
    הגב 15.07.24 12:58
  • אורח

מוזיקלי עם ויטלי, תיאטרון בובות והצגת בובות אינטראקטיבית מחכים לקטנטני גדרה במסגרת אירועי מועדון מרשמלו

ההרשמה מתבצעת האתר מרכז אופק

חנה קקיאשוילי | | תגובות: 0


מרכז אופק מזמין את קטנטני גדרה לפעילות מועדון מרשמלו שתתקיים בשבועות הקרובים

29.7.24 שעה 17:00 מרכז דנה

מוזיקלי עם רויטלי- פעילות מוזיקלית לבני 1.5-3

עלות: 30 ש"ח ילד +מלווה


1.8.24 שעה 17:00 מועדון פיס לנוער

האריה שבפנים תיאטרון בובות לבני 3-6

עלות: 40 ילד +מלווה


11.8.24 שעה 16:30 מרכז דנה

בייביטרון פוגשים חברים בביצה- הצגת בובות אינטרקטיבית

לתינוקות בגיל זחילה ועד 3

עלות 50 ש"ח ילד+מלווה


ההרשמה מתבצעת באתר מרכז אופק




התפרסמו 0 תגובות לכתבה.

מחר שני 22.7 לוחמת הטקוונדו של גדרה, אבישג סמברג תצא עם המשלחת הישראלית למשחקים האולימפיים בפריז

אבישג תחל את התחרויות בתחילת חודש אוגוסט.

חנה קקיאשוילי | | תגובות: 0
מתוך אתר הועד האולימפי


מחר שני 22.7 תמריא המשלחת הישראלית לצרפת לקראת פתיחת המשחקים האולימפיים שייפתחו ביום רביעי 24.7. פיטר פלצ'יק יוביל את ספורטאי המשלחת בטקס הפתיחה כאשר יהיה אחד מנושאי דגל ישראל.

המשלחת הישראלית במספרים:

88 ספורטאים שיתמודדו ב15 ענפי ספורט

75 צוותים מקצועיים

57 תחרויות

18 ימי תחרות

את גדרה תייצג בתחרות לוחמת הטאקוונדו, אבישג סמברג שתחל את התחרויות בשלב המוקדמות 7.8.24. אבישג תנסה לזכות במדליה שנייה לאחר שבאולימפיאדת טוקיו הייתה הספורטאית הראשונה שזכתה- במדליית הארד.




התפרסמו 0 תגובות לכתבה.

ראש מועצת גדרה, סהר פינטו לקח חלק בטקס לציון 30 שנה לפיגוע הטרור בבניין הקהילה היהודית בארגנטינה של הקונגרס היהודי העולמי

בכל דור ודור קמים עלינו לכלותנו, אבל העם היהודי חזק, חייב להיות מאוחד יותר מתמיד, וביחד ננצח! חיזוק הקשר עם יהדות התפוצות חשוב ביותר.... ברמה האישית שמחתי על הזכות לספר על גדרה המושבה המופלאה ומלאת ההיסטוריה שלנו למנהיגי הקהילות והפדרציות היהודיות בעולם ולהזמינם לבקר אצלנו, אמר פינטו לאחר הטקס.

חנה קקיאשוילי | | תגובות: 0


השבוע קיים הקונגרס היהודי העולמי את טקס הזיכרון לציון 30 שנה לפיגוע הטרור שהתקיים בבניין הקהילה היהודית AMIA. הפיגוע (שנחשב לאחד מאסונות הטרור שהתרחשו בארגנטינה) התרחש בשנת 1994 כאשר מחבל פיצץ משאית נפץ מול בניין הקהילה היהודית וכתוצאה מכך נהרגו 85 איש ומאות נפצעו. הפיגוע התרחש שנתיים לאחר הפיגוע בשגרירות ישראל בארגנטינה שם נהרגו 29 איש.

אל האירוע הגיעה משלחת ישראלית עם נבחרי ציבור ונכבדים נוספים בהם ראש מועצת גדרה, סהר פינטו (כיהן בעבר כחבר נשיאות ועד הפועל של הקונגרס הציוני העולמי) שהוזמן על ידי הקונגרס העולמי. "קו אחד ישיר מחבר בין הפיגועים הקשים בשנות ה90 בחו"ל ובין מציאות חיינו במדינת ישראל מיום הקמתה ובוודאי ב7 באוקטובר; בכל דור ודור קמים עלינו לכלותנו, אבל העם היהודי חזק, חייב להיות מאוחד יותר מתמיד, וביחד ננצח! חיזוק הקשר עם יהדות התפוצות חשוב ביותר. התרגשתי במיוחד כאשר לאירוע המסכם הגיעו נשיא ארגנטינה נשיא אורוגוואי ונשיא פרגוואי, ובנאומיהם "התחרו" מי יותר ציוני ואוהב ישראל. ברמה האישית שמחתי על הזכות לספר על גדרה המושבה המופלאה ומלאת ההיסטוריה שלנו למנהיגי הקהילות והפדרציות היהודיות בעולם ולהזמינם לבקר אצלנו. בכל שיח כזה הזכרתי את החטופים שלנו שבני משפחותיהם מחכים להם בגדרה; עומר ונקרט, מתן צנגאוקר גדי מוזס ואיציק אלגרט, בתקווה כי ישובו יחד עם כל החטופות והחטופים במהרה. תודה על הזכות." אמר פינטו לאחר הביקור.




התפרסמו 0 תגובות לכתבה.

קהילת גדרה רצה בשבילם: פעילות קהילתית לזכר הנופלים ולשחרור החטופים תתקיים ביום שני, 22 ביולי

מערכת האתר | | תגובות: 0
צילום מתוך דף הפייסבוק מרכז אופק גדרה



קהילת גדרה רצה בשבילם! פעילות קהילתית המוקדשת לשחרור החטופים ולזכרם של הנופלים תתקיים ביום שני, 22 ביולי, בשעה 19:00. היציאה מגן שבע בגדרה.


המסלול מתאים למשפחות, והמשתתפים מתבקשים להגיע עם חולצה לבנה.


לצפייה במסלול, לחצו כאן.


מועצה מקומית גדרה.





התפרסמו 0 תגובות לכתבה.

כטב"ם התפוצץ בתל אביב! גבר כבן 50 נהרג ו-10 נפגעים פונו לבתי החולים מצורף סרטונים מהפיצוץ

מערכת האתר | | תגובות: 7


סרטון הזמזום והפיצוץ


סרטון שמיעת הפיצוץ


בסמוך לשעה 03:00 לפנות בוקר, התקבלו מאות דיווחים למרכז השליטה של משטרת מחוז ת"א, אודות פיצוץ עז שנשמע באזור ת"א בקרבה לחוף הים . כוחות משטרה גדולים הוקפצו למקום וביצעו סגירה של הזירה, תוך סריקות לאיתור חפצים חשודים ומפגעים נוספים.


המשטרה ביחד עם כוחות החירום וההצלה, איתרו במהלך הסריקות בבניין בסמוך לזירה, אדם בשנות ה-50 לחייו כשהוא ללא רוח חיים בדירתו, כאשר סימני רסיסים על גופו.

בנוסף, מהמקום פונו 10 פצועים קל(על פי גורמי הרפואה) לקבלת טיפול רפואי.


מפקד מחוז תל אביב, ניצב פרץ עמר קיים יחד עם מפקד מרחב ירקון, תנ"צ יחיאל בוהדנה, הערכת מצב בשטח עם כלל כוחות החירום וההצלה.


בשלב זה משטרת ישראל וחבלני המשטרה, ביחד עם כוחות ההצלה והחירום ממשיכים לפעול בזירה ונערכים לפתיחת צירי תנועה.

הערכה היא שהכטב"ם הגיע מתימן


פאראמדיק מד"א רועי קליין וחובשי מד"א יואל רוזנטל ואשר גריידר, סיפרו: "הגענו במהירות למקום וראינו המולה והרס כתוצאה מפיצוץ, התחלנו לבצע סריקות והגיעו אלינו 4 פצועים, 2 מהם נפצעו בבית, גבר כבן 37 ואישה כבת 47, ו-2 אחרים צעירה כבת 25 וגבר כבן 30 נפצעו כשהיו ברחוב, הם היו בהכרה מלאה וסבלו מפציעות מרסיסים בכתף ובגפיים ואחד סבל מפגיעת הדף, הענקנו להם טיפול ראשוני ופינינו אותם לבית החולים במצב קל. בהמשך הסריקות באחד המבנים אותר גבר כבן 50 מחוסר הכרה, הוא סבל מפציעות חודרות, ביצענו בדיקות רפואיות, הוא היה ללא סימני חיים ובתוך זמן קצר נאלצנו לקבוע את מותו."



סרטון:


סרטון:


סרטון:



בהתאם לסעיף 27 א לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות שלו על התמונות/סרטון רשאי לפנות לאתר be106 ולבקש לחדול מהשימוש בו באמצעות מייל be106.net@gmail.com




התפרסמו 7 תגובות לכתבה.
  • הלם איך לא היו אזעקות או התראות
    הגב 19.07.24 09:04
  • כדברי מתי כספי הייתה בגידה
    19.07.24 10:57
  • גם בראשון נפל ..
    הגב 19.07.24 12:32
  • אני גר באזור אזנ אני בשוק צבא הגנה לישראל לא עשו שום דבר
    הגב 19.07.24 21:06
  • מה עם הכיפת ברז
    הגב 19.07.24 21:06
  • הרצי ושאר המטכ"ל צריכים לעוף הביתה. הצבא צריך להיבנות מחדש.
    הגב 20.07.24 09:40
  • הרצי ושאר המטכל פוליטרוקים עלובי נפש
    20.07.24 23:32
  • אורח

תערוכת צילום של גפני שליין מוצגת בבניין המועצה בגדרה עד 14 באוגוסט

| | תגובות: 0
צילום מתוך דף הפייסבוק מועצה מקומית גדרה



תערוכת צילום מדהימה מוצגת בבניין המועצה בגדרה. השבוע התקיים אירוע פתיחה מרגש של תערוכת צילום מרהיבה של הצלמת גפני שליין, המוצגת בבניין המועצה.


התערוכה נושאת את השם "הודו - עקבותייך וידייך בנפשי: מסע צילומים חוויתי בעקבות כפות הידיים והרגליים של תושביה".


ראש המועצה סהר פינטו אמר: "תודה לאמנית גפני שליין על הזכות להציג את יצירותיה, ותודה לחברת המועצה מלי לוי שיזמה את הפרויקט הנפלא הזה. מרגש לראות את עובדי המועצה ותושבי גדרה המגיעים אל בניין המועצה עוצרים במבואה ונהנים מתערוכה ייחודית. גדרה נותנת מקום רב לאמנות, אנחנו לא צריכים לנסוע מרחקים בשביל להינות ממנה - היצירות מוצגות כאן לידי הבית."


התערוכה תוצג עד ליום 14 באוגוסט. מוזמנים לבקר!









התפרסמו 0 תגובות לכתבה.

ביום שני 22.7 יתקיים אירוע קהילת גדרה רצה בשבילם- מסלול ריצה לשחרור החטופים ולזכר החללים

המסלול יחל מגן שבע ומתאים למשפחות

חנה קקיאשוילי | | תגובות: 0


קהילת גדרה רצה בשבילם!

תושבי גדרה מוזמנים לפעילות קהילתית המוקדשת לשחרור החטופים ולזכרם של הנופלים.

יום שני 22.7 | 19:00 | יציאה מגן שבע, גדרה

המסלול מתאים למשפחות.

אנא הגיעו עם חולצה לבנה.

לצפייה במסלול >> https://did.li/oSMTY




התפרסמו 0 תגובות לכתבה.

מחלקת הנוער של הפועל עירוני גדרה מזמינה שחקני כדורגל בשנתונים 2008 - 2015 להצטרף לקבוצות הכדורגל בגילאי טרום ב' עד נערים א'

מערכת האתר | | תגובות: 0



עונת 24/25 יוצאת לדרך! מחלקת הנוער של הפועל עירוני גדרה מחפשת שחקנים חדשים. אם אתם חושבים שיש לכם את הכישורים הנדרשים, הצוות המקצועי של הקבוצה מחפש שחקנים משנתון 2015 עד 2008, לקבוצות ליגה מטרום ב׳ עד נערים א׳.

ליצירת קשר ופרטים נוספים, ניתן להתקשר למרכזיה בטלפון: 077-8035000 או לטלפון נוסף: 050-406-0026.





התפרסמו 0 תגובות לכתבה.

משלחת מיוחדת של בני נוער מגדרה נפגשה עם נשיא הונגריה

מערכת האתר | | תגובות: 1
צילום מתוך דף הפייסבוק מועצה מקומית גדרה



משלחת מיוחדת של בני נוער מגדרה נפגשה עם נשיא הונגריה

בשבוע שעבר יצאה משלחת של 40 ילדים ממוצא הונגרי מרחבי הארץ, מתוכם 11 בני נוער וארבעה מלווים מהמושבה גדרה. המשלחת הוזמנה על ידי ממשלת הונגריה ובמהלך שהותם סיירה ברחבי המדינה, בין היתר בפרלמנט, בגן החיות, בבית כנסת עתיק וביום האחרון אף נפגשו עם נשיא הונגריה. במעמד זה העניקו חברי המשלחת לנשיא הונגריה במתנה את ספר המתכונים של החטופים והוא הבטיח שיעשה כל שביכולתו להשבתם במהרה.

חברי המשלחת מגדרה כללו את מעיין ושירה אביגד, איה ואיתי אלבוגן, גפן וצבר אבישר, גל ונועם פנחס, נעמה ויעל אפשטיין ויואב רבי, תחת מנהלת המשלחת אגי פאר, והמלווים: מאיה וצח אבישר, יעל אלבוגן ולימור אפשטיין.

ראש המועצה, סהר פינטו, אמר: "אני רואה חשיבות בהשתתפותם של צעירי גדרה במפגש מרוכז וייחודי בהונגריה שבוודאי בעל השפעה על המשך קיומו של הקשר בין יהדות התפוצות למדינת ישראל. בימים קשים אלה - מחובתנו להדק את הקשרים מול יתר מדינות העולם, להעלות את המודעות ברחבי העולם למאבק להחזרת החטופים, ולפעול לגיוס מנהיגי העולם למשימה חשובה זו. תודה לילדי גדרה המקסימים שתרמו למשימה חשובה זו!"





התפרסמו 1 תגובות לכתבה.
  • אגי המדריכה המיוחדת כול הכבוד .כבוד לגדרה שיש לנו מורה,מדריכה שעושה הכול בהתנדבות
    הגב 18.07.24 17:24
  • אורח

מדריך אירועי הקיץ בגדרה לשבוע 21-27.7- גדרלנד, מסיבת קצף בגן שבע, ריקודי עם, תרגול יוגה והשקת הפאב הקהילתי בלועם

חלק מהאירועים בתשלום

חנה קקיאשוילי | | תגובות: 0


אירועי נוער

יום ראשון 21.7 שעה 17:30/18:30 סדנת פסטה לכיתות ו ומעלה במרכז פיס לנוער רחוב ויצמן 27

יום שני 22.7 שעה 15:00 יציאה לסופרלנד

יום רביעי 24.7 סדנת אומן עם דניס טל


יום ראשון 21.7

שעה 12:30 המחזמר מיקה שלי -בית צבי רמת גן

שעה 16:45 יום פתוח לסטודיו הבמה, מרכז אופק

שעה 18:30 מסיבת קצף בגן שבע



יום שני 22.7

שעה 17:00 אירוע למשפחות מיוחדות במגרש רמון


שעה 17:00 סדנת CBT לאזרחים ותיקים רכישת כלים קוגניטיבים התנהגותיים ושיפור איכות החיים והחוסן הנפשי, מרכז אופק


שעה 19:00 קהילת גדרה רצה בשבילם פעילות מוקדת לשחרור חטופים ולזכרם של הנופלים

נקודת יציאה : גן שבע לגני טל

*המסלול מתאים למשפחות.

*נא להגיע עם חולצה לבנה.


שעה 20:00 קונצרט הקיץ של התזמורת הקהילתית גדרה, מרכז אופק



יום שלישי 23.7

שעה 9:00 שלישי אקדמי -הגנטיקה של התזונה, מרכז אופק


יום רביעי 24.7

שעה 20:00 תרגול יוגה בספורטק

שעה 20:30 ריקודי עם באולם ספורט רמון


יום חמישי 25.7

השקת הפאב הקהילתי בלועם




גדרהלנד

במהלך חופשת הקיץ ייהנו הילדים בספורטק ממתחם אתגרי חדש עם מתנפחים יבשים ורטובים, מתקן נינג'ה, ג'ימבורי לקטנטנים, חוף ים מלאכותי ועוד שלל אטרקציות לילדים

מיקום דבורה עומר 1 צמוד לספורטק

לפרטים נוספים https://www.be106.net/55/92364




תערוכות

מועצת גדרה ממשיכה לקדם את תחום התרבות והפנאי ביישוב והפעם הצגת תערוכות בבניין המועצה. מחזיקת תיק התיירות, מלי לוי הודיעה על מיזם חדש במסגרתו בכל חודש תוצג במבואת בניין המועצה תערוכה חדשה. בשבועות הקרובית תוצג תערוכת צילומים של גפני שליין.

התערוכה תוצג עד לתאריך 14.8.24

תושבים המעוניינים להציג את יצירותיהם מוזמנים לפנות למלי לוי בהודעה בעמוד הפייסבוק שלה.

לפרטים נוספים לחצו כאן


לפרטים נוספים אתר מרכז אופק

https://www.ofekgedera.org.il/page.php?type=events&gr=68




התפרסמו 0 תגובות לכתבה.

לוח השפלה - דירות למכירה

אורח

אורח
25.07.24 14:20
סטודנטיות מחפשות דירת שותפים בשכונת אברמוביץ'/ גן נחום וסביבתה. עד 4500 נשמח לעזרתכם כדי להימנע מתיווך. תודה ‏ 0529051717
אורח
05.06.24 15:16
לא לפנות למתווכים!!!! האינטרס שלהם לעשוק את שני הצדדים!
אורח
09.07.24 16:10
לא נכון. האינטרס שלהם הוא להרוויח כמה שיותר, כמו כולם. יכול להשתמש בשירותיהם ויכול שלא, אבל ההכרזה שלך מטופשת. לפעמים רק הם יכולים להביא עסקה ולעזור ל2 הצדדים להיות קצת יותר ריאלים ולרדת מהעץ (כי יש להם אינטרס :לעשוק אחד את השני").
אורח
11.07.24 19:24
eaeua
אורח
12.07.24 17:31
איווה
אורח
20.07.24 08:47
כנראה שאתה אחד מהם
אורח
20.07.24 09:43
לא אני לא, סתם אזרח עם אונה מתפקדת בניגוד אליכם.
הצג תגובות נוספות
אורח
20.07.24 08:47
נכון מאוד מנסיון אישי פעמיים. עושדשקים מרמים משקרים!!!!!!!!
אורח
30.04.24 10:55
למכירה בית דו משפחתי ברחובות +מחסן 24 מר ברח' טשרניחובסקי בשכונת גבעתי,על מגרש פרטי 383.5 מר. אופציה לבניה רוויה (כ-14 יח' דיור) על השטח כולו 767 מר. הבית רשום בטאבו נייד - בתיה 0544867984
אורח
20.04.24 13:40
מדגיש ומזהיר מפני מתווכים עושקים..2% לא לדום להם נגמר הקרטל הזה..0.5 עמלה מספקת ןדייי .....רובם קומבינות..ויש להם עורכי דין שלהם ..לא להתפתות ..הם ככלבים ירצו אחריכם
אורח
24.04.24 14:04
רואה את הכתוב ומזדההה ....אין לתת יד למתווכים שההשכלה שלהם מינימלית ובזכות קשרים ללא כישורים עובדים על אנשים בעיניים...אז היזהרו מנוכלות של מתווכים משני המינים 0.5 אחוז זה המוןןן,,,
אורח
25.05.24 18:04
די לבלבל את השכל. אף אחד לא מכריח אותך להשתמש בשירותיהם ואם למוכר יש מתווך, תיקח בחשבון את הסכום הנוסף ותראה אם מתאים לך. יש שמסתדרים בלי מתווכים ואחרים רוצים, פעמים רבות בשל הכרת השוק מתווך מוצלח מצליח להוריד מוכר מהעץ של מחיר מופרך ולבמקביל לשכנע קונה לשלם מעט יותר עברו עסקה טובה. למשל, רבים בטוחים שחיים בארמון ובטוחים שיקבלו סכום מופרך. אז שוב, לא חייב להשתמש ושיהיה לבריאות, רבים משתמשים וכך מצליחים להגיע לעסקה.
אורח
29.05.24 14:15
מסכים בהחלט, עורך דין לומד 4 שנים ואחראי על כל פסיק בחוזה ף ואילו מתווך שם עניבה מחתים וסגר משכורת דו חודשית לפחות
אורח
24.01.24 17:11
צדיקי הדור מגיני סילמן זסטרוק הבנו הכל בגלל המערך ואתם צדיקי הדור
אורח
26.01.24 19:15
נראה שאתה במהלך אירוע מוחי, גש להיבדק.
אורח
24.03.24 10:35
מציע עזרה פסיכיאטרית
אורח
24.01.24 17:09
בודאי כל כותבי ההערות לגבי גב סילמן צדיקי הדורו
אורח
14.01.24 09:58
אני שוכרת דירת 3.5 חדרים בשכונת רמז, ..... מחפשת 3 חדרים קרקע
אורח
13.06.24 12:01
מצאת?
אורח
13.06.24 12:02
תתקשרי נעזור לך 0527868362
אורח
12.01.24 14:23
ממש כך עושקי ורמאים ומפילים לא פעם את הקונים בפח. קרה גם עם מוכרים שהם הפילו בפח ומשחה עם ילדים נשארה ללא קורת גג. מידיעה אישית. צריך להיזהר ממתווכים כולם חמדנים.


לוח השפלה - דירות להשכרה

אורח

אורח
25.07.24 14:21
סטודנטיות מקסימות מחפשות דירה להשכרה עד 4500₪ נושה לכם אם תשתפו בשכונות אברמוביץ',גן נחום והסביבה. תודה למסייעים ‏‪ 052-905-1717‬‏
אורח
26.06.24 21:14
מחפש שותף לדירת 4 חדרים בראשל"צ קרוב למכללה 0504723472
אורח
15.06.24 12:30
להשכרה מינואר 2025 דירה 4 חדרים בניין 7 קומות בהר הצופים בהולנדית,נוף משגע מול הפארק..חניה ,מזגן מרכזי,שלושה ארונות קיר,ללא תיווך 0508512980 או 0507954145
אורח
09.06.24 21:29
מחפשת דירה להשכרה נגיש עם דוש לי ולבעלי קומה ראשונה שכירות סבירה 1/7 חניה 0535810489
אורח
10.02.24 13:59
להשכרה בראשלצ ברח' כצנלסון 3 חדרים ממוזגת יש דוד שמש. 3 כיווני אויר קומה שניה 0528225240
אורח
20.05.24 20:41
כמה עולה שכירות
אורח
07.01.24 23:13
להשכרה דירת סטודיו 2 חדרים+ מרפסת מקורה 20 מטר בבני עייש כולל מקרר, מכונת כביסה, ארון בגדים מחודש פברואר. מחיר 3000 שח. טל.054-4787102
אורח
05.11.23 10:48
דרוש דירת גן / פנטהאוז להשכרה בניין בוטיק בלבד לפרטים 050-526-7403 יגאל
אורח
28.10.23 21:28
דרושה דירה להשכרה ברחובות. רצוי דירה מחולקת לשניי שותפים דתיים.


לוח השפלה - רכב

אורח

אורח
22.07.24 20:31
למכירה טויוטה ראב4 היברייד אימושן 2023, יד ראשונה. הצורה החדשה. רכב חדש לגמרי, בקושי נסע- 5400 קילומטרים בלבד. חונה בחניה מקורה, שמור היטב. כל התוספות. מחיר- 230,000₪ מוטי: 0528286820
אורח
11.07.24 19:14
למכירה דירה 4 חדאים לאחר תמ"א הכל חדש שיפוץ יסודי הדירה ריקה
אורח
11.07.24 19:12
להשכרה 4 חדרים לאחר תמ"א בוצע שיפוץ יסודי הכל חדש הדירה ריקה דורש 6000
אורח
28.04.24 03:21
קאיה פיקנטו ספורט הדגם היוקרתי, צבע אדום מטאלי מהמם, 2016, גג נפתח, חלונות חשמליים, מובייל, שמורה ומטופלת, ללא תאונות, נהגת יחידה, 146 קמ"ש, יד 3 מפרטי. 41,000 שח. 0524313212.
אורח
24.05.24 08:32
פ?
אורח
24.05.24 11:36
פיקאנטו +ספורט+יוקרתי? זה קרקס?
אורח
01.03.24 07:59
יונדאי I10 inspire למכירה, נמכר עקב קבלת רכב מהעבודה. עליה לכביש אוקטובר 20. אחרי טיפול, טסט, החלפת מצבר לחדש. רכב מאובזר מאוד עם מערכת מולטימדיה מובנת, אנדרואיד אוטו, מערכת התראה ובלימה לפני התנגשות, מצלמת רווס וחיישנים התראה.גמיש במחיר, לפרטים לירן 0526293270
אורח
25.05.24 08:30
טל לקשר 0545800777
אורח
05.11.23 10:49
סקודה למכירה 050-526-7403
אורח
02.10.23 15:41
הונדה סיוויק 1997 קמ 426761 סנורוף אוטו של ערסים עם כל התוספות של ערסים
אורח
15.02.24 15:33
כולל הגה?
אורח
07.09.23 20:33
רכב


לוח השפלה - דרושים

אורח

אורח
22.05.24 08:32
לפנצ'רייה בגדרה דרוש עובד חרוץ אמין ומקצועי. *תנאים מעולים למתאימים *נחשב כעבודה מועדפת לאחר צבא *ניתן גם ללא ניסיון קודם פרטים - 0547692944
אורח
22.05.24 22:28
אני מחפשת
אורח
08.05.24 12:47
להשכרה דירת 2 חדרים קסומה ויפה ברחובות טל' 0505109808 נתן
אורח
11.03.24 14:50
משכרים דירה בנרקיס ראשון ירושלים 125 קומה3 דירה 14
אורח
25.07.24 14:22
‏‪+972 52-905-1717‬‏
אורח
27.02.24 20:18
השמת כוח אדם גרייאטרי https://lp.vp4.me/tm8s
אורח
08.01.24 23:58
מעוניין לתת שירותי דואר שליחויות חבילות ,מכתבים תשלומים הייתי סוכן דואר בסוכנות מנוחה ונחלה 18 בית הרופאים. ורוזה מקס 052-9289333 מקס
אורח
08.01.24 23:57
מעוניין לתת שירותי דואר שליחויות חבילות ,מכתבים תשלומים הייתי סוכן דואר בסוכנות מנוחה ונחלה 18 בית הרופאים. ורוזה מקס
אורח
28.12.23 16:00
מסיעי עמק איילון מחפשים דחוף נהגי אוטובוס נהגי מונית נהגי אוטובוס זעיר משכורת גבוהה בונוס למצטרפים חדשים.אילן: 053-7663673 בת שבע : 054-6766610 בת אל: 050-3209061
אורח
24.12.23 10:16
למכירה סוברו פורסטר אוסקה 2018 במצב מצוין 98000 ק"מ. יד ראשונה. נהג יחיד, 4 צמיגים חדשים. בטריה חדשה. גמישות במחיר 054-8820054 לא בשבת


עבור לעמוד הבא
עבור לעמוד הקודם
לקריאת הכתבות יש לדפדף לעמוד הבא, ניתן לדפדף באמצעות לחיצה על החץ בצד שמאל