מועדון הליכת הבוקר של גדרה יצא לדרך
הבוקר התייצבו תושבי גדרה במרכז אופק שם נפתחה פעילות קבוצת ההליכה לבני הגיל השלישי. תכנית הפעילות כוללת קבוצות הליכת בוקר מודרכות שמטרתן לסייע לבני ובנות הגיל השלישי לשפר את היכולות הפיזיות והקוגניטיביות, להכיר עקרונות לתזונה נבונה ולתת כלים לחיים בריאים בצורה חברתית וקלילה
התכנית מועברת ע"י מדריכות מנוסות וניתן להצטרף לקבוצה.
הפעילות מתקיימת פעם בשבוע במשך שעה וחצי.


להצטרפות לוואטסאפ חדשות גדרה להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה