ארגון רוטרי ישראל השבוע את התחרות הארצית של הנואם הצעיר לתלמידי היסודי בה לקחו חלק תלמידים מרחבי הארץ. התחרות מתקיימת מדי שנה בשיתוף מחלקת החינוך ומוסדות החינוך בגדרה לתלמידי כיתות ה- יב. במסגרת התחרות, הנואמים הצעירים בוחרים נושא לדבר עליו מול קהל, בטווח זמן של 4 דקות. התחרות מתקיימת ב4 שלבים: שלב בית ספרי, תחרות יישובית/עירונית, תחרות אשכולית ולבסוף עולים הנציגים לתחרות הארצית. כאמור השבוע התקיימה התחרות האיזורית בה התמודדו נציגי גדרה: נאור לוי - מכיתה ו' מבי"ס הבילויים שהתמודד בתחרות בעברית וקרן סנדרס – מכיתה ה' מבי"ס אוהל שלום שהתמודדה בתחרות באנגלית.


להצטרפות לוואטסאפ חדשות גדרה להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה