המועצה המקומית גדרה בשיתוף פעולה עם המכללה האקדמית אחווה פותחים מחזור נוסף של תוכנית "הזדמנות שנייה לתואר ראשון" לתושבי גדרה בני 30+ . מדובר על תוכנית לתושבים בגילאי 30+ המותאמת לאנשים עובדים ובעלי משפחות ומיועדת לאנשים אשר שואפים לממש את חלומם לתואר ראשון (תואר רב תחומי במדעי הרוח והחברה), אשר לא התאפשר להם בצעירותם מסיבות כלכליות, חברתיות ומשפחתיות. על יוזמה של התוכנית אחראית חברת המועצה ומחזיקת התיק לקידום מעמד האישה, ענת טל בשיתוף ראש המועצה יואל גמליאל.
הלימודים מתקיימים בשני ערבים בשבוע או ערב אחד ושישי. כמו כן תוענק למשתתפים מלגה בגובה 1,500 ש"ח בתמורה לפעילות חברתית.
מתי? יום ראשון 16.4 בשעה 20:00 בזום
להרשמה > https://forms.gle/8z3CFE96qM5KzBKC8
להצטרפות לוואטסאפ חדשות גדרה להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה