מרכז אופק מזמין את התושבים לקחת חלק בסדנת פסיפס שעתידה להיפתח בחודש מאי במרכז.
בסדנה ילמדו המשתתפים על מיחזור אומנות שימושית במגוון חומרים וטכניקות, תוצרים עם דגש על מיחזור וחשיבה מקורית, שילוב ושיבוץ שברי זכוכית, קרמיקה, אבנים וחומרים שונים.
על הנחיית הסדנה תהיה אחראית זהבה לביא - אמנית רב תחומית ומדריכה מנוסה
מתי? 4 מפגשים בימי ראשון החל מ7.5.23 בין השעות 18:30-20:00
עלות הסדנא: 650 ₪, כולל חומרים
הרשמה באתר אופק:
https://h5z.info-cloud.co.il/TicketsSale
לפרטים נוספים 052-3688992
להצטרפות לוואטסאפ חדשות גדרה להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה
אין עדיין תגובות
אפשר להתחיל את הדיון עם תגובה ראשונה.